Ok, kanske dags

för ett nytt inlägg!!
Såg att jag verkligen lyst med min frånvaro ett tag nu.
Är så trött på kvällarna att jag inte orkar starta datorn hemma.
Nu sitter jag på jobbet, mellan två jobb så jag passar på nu då :)

Dagarna går åt att jobba eller vara med ungarna.
När kvällarna kommer så är jag hiskeligt trött att jag bara kraschar i soffan eller sängen!
Igår hade jag lite problem med mitt ben, ont så in i vassen var det :( Men det har släppt till idasg som tur är.

Sommargäster har vi iallafall fått!
Taru o Aarre kom i måndags och stannar nog hela veckan.
Ungarna har så kul när dem är här, blir mycket bus o skoj då :)
Inatt har Mysan sovit ute med dem i husvagnen, Robin kom in efter ett tag för han tyckte My bråkade för mycket :)
Förra helgen var ungarna utarrenderade åt olika håll!
Robin o My var med pappa o Aino till stugan, medans Siri var till ön hos mommo!

Pappa o Aino hade varit med dem till Pajala marknad så de kom hem med t-shirtar, foppisar, godis, strumpor och halsband.
De hade sparat sina veckopengar oxå så lite xtra fickpengar var med!
Roligt hade de haft :)

Siribus hade härjat med Fia, Jocke, mommo o Kjell!
När hon kom hem hade hon fått med sig Fias hårspännen :)
Hon ringde varje dag för att höra vad mamma o pappa gjorde, så gulligt :)
Hon hade oxå lite fickpengar med sig så hon o mommo hade varit till affären o köpt godis.
Hon hade plockat själv det hon nådde o slutsumman blev hela 8,50!

Lotta: jo, jag har ett samlat betygsdokument och ingen medicinsk grundkurs utan handledning!! Vad är det??? Hur ska vanligt folk fatta att det är medicin?? Tänkte jag ska höra av mig till skolan o höra om det verkligen är rätt!

Får se när jag orkar starta datorn nästa gång, ska försöka bättra mig :)

Ha en underbar dag♥

Kommentarer
Postat av: malin

Jobbar du hela sommaren? Ungarna verkar ha det härlgit i alla fall :)

Postat av: malin

Menar du velourbrallor? Bara att hojta till om färg och storlek så syr jag! Och ifall du vill ha något mönster därbak...

2007-07-11 @ 16:19:41
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: Sara

Ja, ibland får man pausa lite från datorn =)
Ha d bra!

2007-07-11 @ 16:28:38
URL: http://sarinisse.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Vad kulifejan ungarna har haft det!

2007-07-11 @ 21:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback