Ledig

Är i slutet på mina lediga dar!! En dag kvar!
Sen är Kim ledig så ungarna får vara hemma nån dag till!
Det har varit så skönt att vara ledig, synd att det braiga vädret kommer när man ska börja jobba igen!

Undra just hur det blir i sommar om man får extra timmar??
Nya regler på dagis o som jag fattat det så ska det lämnas in ett fem veckors schema!!
När man är timvikarie så kan man ju inte riktigt det, så får se hur det går!!
Måste höra vad som gäller om jag blir utringd 7 på morgonen o sagt att barnen ska vara lediga den dan.

Nu ska jag hänga lite tvätt!
Ha det skönt i solen♥

Kommentarer
Postat av: Anisa

Typiskt att vädret blir kanon när man ska börja jobba.
Men som tur är har jag ju ledigt några veckor till.
Ha de bra!!!

Postat av: Kajsa

Det är inte lätt att veta hur man ska jobba när man vikkar.

2007-07-03 @ 06:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback