Vattenkoppor!

Tack Sussi för grattisönskningen :/
Nu har ♥Robin fått vattenkoppor!!
Om det är nån som vill smitta sina barn är det bara att kika förbi*ler*.
Nu funderar jag bara hur jag själv ska lyckas klara mig, har nämligen aldrig haft det!!!!
♥Flickorna har ännu inget så vi får se hur det utvecklas!

Nu över till nått roligare!
Här kommer lite bilder!
 
Två nästa likadana bilder, jag vet!!
Tänkte att ni skulle få se blommorna närmare!
Tack alla för dem fina presenterna!
 
Det här är köksbordet som jag fick av ♥mamma o ♥Kjell o mina syskon med familjer! *Tack så jättemycket för det vackra bordet*

Den här tavlan har min älskade storasyster gjort åt mig! 
Det är en massa foton från min barndom!*tack♥ Linnéa*
  
Den här tavlan har ♥Linus gjort.
Den föreställer min familj. Som ni ser så håller ♥Kim o jag hand o ♥Linus sa att det är för att vi är kära i varandra! Visst är han underbar lilla ♥Linus*tack för den fina tavlan*
 
Så här ser frusen gurka ut!
Vi hackade gurkan färdigt, plastade in den o sen i kylen.
När vi kom nästa morgon var gurkan frusen!!
Det var oxå det enda som frusit! Så kan det gå!!

Och här är lite andra bilder som jag skulle visat tidigare men kameran o datorn ville inte samarbeta*ler*!
 
Här är ♥Siri på "ljugarbänken". Hon försökte tuta i Jonny att hon var jultomten*ler*!

♥Siri efter att ha mumsat i sig blåbärspaj!! Gulligt va?!

♥Benita i sina pippikläder! Fasters gulligaste tjej!

En vacker vintervy tagen genom bilrutan!
En guldstjärna till den som kan gissa rätt på vägen*ler*!


♥My med hennes fläta! Hon lyckades inte se hur den såg ut i spegeln så vi fotade den!

Nu ska jag läsa era bloggar
ha en bra kväll♥

Kommentarer
Postat av: Saara-Maria

Va fina bilder! :-)

Postat av: elli

Vilka fina blåa vinglas!!!!! Jag har haft vattkoppor när jag var 21 år. Hade hela 7 st!!!

2007-01-29 @ 20:42:35
Postat av: Annika

Fina bilder!
Kan det vara Tossa rakan?!?!

2007-01-29 @ 21:01:31
Postat av: Kajsa

Jag såg att Robin satt och kliade sej på halsen, sen kollade jag och fick se att det såg ut som vattenkoppar, Sen har vi ju kollat då och då bara för att se hur fort dom kom på hans mage.
Det var jag som jobbade när Kim hämtade...Lilla Ida frågade Katta i dag efter blöjbytet när hon hörde Ellis röst: Var är gröna Elli? Jag hade en grön tröja när vi var ut...
Hoppas att du slipper vattenkopparna men att flickorna får den. jag jobbar ju morgon åxå och kommer att sakna stilige Robin... Ge han en puss från mej!
Vilket fint köksbord du fått, och fina blommor! Men Linus teckning måste ju ha vart pricken över i:et...

2007-01-29 @ 21:32:51
Postat av: anna

jag hade GÄRNA tagit emot vattkoppor (bara Alva som inte har haft), men inte just nu bara -när alla redan är så sjuka.

2007-01-29 @ 21:36:02
URL: http://www.mammaanna.webblogg.se
Postat av: Ulle

Har inte heller haft vattkoppor, fasar varje gång epedimin kommer på skolan.
Fina foton!

2007-01-29 @ 21:46:37
URL: http://ulljo.webblogg.se
Postat av: Anonym

Tur, att jag har haft VATTKOPPOR!
Föresten, är för GAMMAL för VATTKoppor!
säger som andra, fina bilder!

2007-01-29 @ 22:03:41
Postat av: Sussi

Jag hade 97 - absolut det värsta jag varit med om! Du borde vaccinerat dig :(
*Håller tummarna att DU slipper*

2007-01-29 @ 22:55:09
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: päivi

jag har inte heller haft vattkoppor.... oj jag hoppas vi får inte det!!!! även det skulle vara bra att barnen få det när dom är små. fina bilder! Jättefina köksbordet och stolar.

2007-01-29 @ 23:23:40
Postat av: malin

Vi tar gärna vattkoppor - när oliver har blivit lite större! Två av fyra barn har haft det... Jättefint köksbord!

2007-01-30 @ 09:58:42
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: eira

Vilka fina presenter - men jag måste nog säga att Linus teckning var finast!!

2007-01-30 @ 10:09:06
URL: http://hilldur.blogg.se
Postat av: Anna-Lena

Fina presenter!
Ha en bra dag!

2007-01-30 @ 11:58:59
Postat av: Sussi

Hur är d idag???

2007-01-30 @ 13:06:21
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Malla

Hej verkligen fina presenter. tror vi har likadant bord och stolar. Och du verkar ha haft en toppen helg :) vad kul. Ha det bra.

2007-01-30 @ 15:34:29
Postat av: Emma

Vilka fina pressenter :-)

2007-01-30 @ 20:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback