Utmaning

Jisses vad ni har utmanat mig från olika håll! Var ska jag börja*hmm*??

1. Har en tatuering

2.Avskyr höga höjder

3. Ogillar råttor o kryp

4.Älskar gamla jänkare

5.Kan åka vattenskidor

O vem skulle vi utmana då*hmm*?

Utmanar Seija, Linnéa o Sofia.

Nu över till nästa utmaning

1.Hur länge har du bloggat?
Här sedan 21/6 -06, längre på Lunar

2.Hur såg din bild av bloggar och bloggare ut,en månad innan du började blogga?
Att precis vem som helst kan blogga om vad som helst

3.Vilken var den första blogg du förälskade dig i?
Var nog Tulenas på Lunar, sen iZacs blogg!

4.Hur känner du för dina första blogginlägg när du så här i efterhand läser dem?
Jag skriver som jag är!

5.Hur många bloggaråtervänder du regelbundet till som läsare?
Har nog ett 30 tal som jag läser varje dag.

6.Av de bloggar du läser hur många procent är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar(tex teknik,mode eller politikska bloggar)?
Inte en enda tror jag!

7.Nämn en bloggare som verkar väldigt olik dig vars blogg du tycker mycket om:
*funderar* izac måste jag nog svara!

8.Nämn en bloggare som är väldigt lik dig vars blogg du tycker mycket om:
Oj, jag har ingen aning. Gillar alla jag läser, vet inte vilken som är lik min.

9.Vad tycker dina närmaste om att du bloggar?
Gubben verkar gilla att läsa!

10.Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
Har jag aldrig frågat dem, nu fick jag nått att klura på.

11.Har du hittat en fungerande gräns för hur privat du vill vara i din blogg eller tänjs gränsen hela tiden?
Tror nog att jag skriver om det mesta.

12.Nämn några saker du aldrig bloggar om och varför?
Alldelens för privata saker som man vill hålla i familjen

13.I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse tror du?
Ingen aning. Alltid kul o se att folk läser.

14.Tror du att man kan lära känna en person genom hans/hennes blogg?
Kanske till en viss del. Sen vet man ju inte hur sanningsenligt allt är .

15.Har du träffat någon bloggare IRL (in real life)efter att ha fått kontakt med dem via bloggen?
Iså fall,var de som du trodde att du skulle vara eller blev du förvånad?
Man får ju alltid olika bilder när man inte träffat personen tidigare. Svårt att känna nån utifrån
vad de skriver.

16.Tror du att det kan vara skadligt för vissa personer att blogga?
Ja, om det tar upp för mycket i livet

17.Har du någonsin blivit sårad av någonting som skrivits till/om dig i kommentarer eller i andra bloggar? Och i sådana fall hur har du hanterat detta?
Kan jag inte säga att jag har.

18.Har du själv skrivt saker du ångrar i din egen eller i andras bloggar?
Nej

19.Hur ser bloggandets nackdelar ut för dig?
Ibland tar orken slut att skriva

20.Tror du att du fortfarande bloggar om två år? I så fall,tror du att ditt bloggande förändrats då?
Ja det tror jag

21.Tror du att bloggarna har (eller kommer att ha) någon inverkan på vår kultur eller är det en grupp människor som mest påverkar varandra?
Är en del av vår kultur tycker jag!

22.Avslutningsvis 1,kan du sammanfatta kort vad ditt bloggskrivande betytt för dig?
Får utlopp för mina tankar!

23.Kan du samman fatta kort vad bloggläsandet betytt för dig?
Snappar alltid upp en massa intressanta saker.

24.Nämn fem bloggare som du vill ska svara på enkäten:
Om ni inte redan gjort den och om ni vill eller har lust;
Sussi
AnnaLena
Kajsa
Lotta
Sofia

Nu tar jag ledigt resten av kvällen
tjingeling


Kommentarer
Postat av: Sussi

Du kan INTE åka vattenskidor!!
:)

Postat av: Anki

Tror inte heller att du kan åka vattenskidor, fast du är väl från ön???Där åker de ju vattenskidor hm....
Jag tror nog ändå på vattenskidorna:)

2007-01-11 @ 08:17:22
Postat av: Ulrika

Det var svårt! Slänger ut en vild chansning på nr 5.

2007-01-11 @ 10:18:41
URL: http://ulljo.webblogg.se
Postat av: Nina

Jag tror på nr.3.

Du lägger väl ut svaret sedan:)

2007-01-11 @ 10:30:06
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Sofia

Jag vet ju svaret, men ska jag förstöra det roliga för dina andra läsare...?

2007-01-11 @ 10:38:50
Postat av: Anna-Lena

Jag tror 3;an är falsk!

2007-01-11 @ 12:38:17
Postat av: mammamia

Tror att du avskyr höga höjder!!

2007-01-11 @ 18:42:09
URL: http://mammamias.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Jag tror åxå att du avskyr höga höjder!

2007-01-11 @ 21:25:22
Postat av: anna

svårt.... men jag gissar på vattenskidorna du har nog tagit me den bara för att du är fr ön å alla därför tror att du kan åka...

2007-01-12 @ 09:51:45
URL: http://www.mammaanna.webblogg.se
Postat av: Lotta

hmm, efetrsom ingen säger tatueringen så antar jag att du har en, men i så fall, varsför har du aldrig berättat om den?! :O chansar ändå på den.. :P

2007-01-12 @ 12:29:26
URL: http://lottis.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback