Nya tag

Jag har legat nere lite med bloggandet, sååå trött på kvällarna.
Nu laddar jag om med nya tag*ler*.

På lördag var Emelie en stund o lekte med My. Jaana hade skickat med en hel säck med kläder till Siri *tack Jaana*.

Sen styrde vi kosan mot Björkfors för lite middag.

Söndag var vi en sväng till systeryster. Teres fyllde 7 år så barnen ville lämna sin present. Även där fick jag med mig kläder till Siri*tack syster*.
Sen var det kvällsjobb som väntade.

Måndag var vi lediga från dagis.
Förmiddagen spenderades ute med pulkåkning, snöskottning, skidåkning o lite sparkåkning.
Jag fick oxå ett ryck o städade buren åt kaninerna, det var välbehövligt!
Vi gick in till lunch. Åt lite mat o la mig i sängen med en bok tills Siri vaknade.

Storebror kom med sina två barn.
Vi klädde på alla o tog en lite promenad till Jonny o Päivi.
Roligt att få surra lite med henne, alldelens för länge sen vi sågs.

Sen bar det hem igen.
Middag som skullle lagas. Blev kyckling, ris, sås o blåbärspaj till efterrätt*mums*.

Idag har skolan börjat igen.
Jag har lyckats få Lotta att gå i plastpåsar, såg roligt ut*ler*.

Jag har några fina bilder från helgen men kameran vill inte släppa ifrån dem idag.
Får se om det funkar bättre imorron!

Nu ska jag kolla vad ni andra bloggat om

ha en bra kväll♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha var faktiskt en bra idé med plastpåsarna, desssvärre var gubben hemma på lunch när jag kom hem, han kollade konstigt på mina fötter.. ;)

2007-01-09 @ 17:31:57
Postat av: Anna-Lena

De där me att vara trött på kvällarna känner man ju igen..;)

2007-01-09 @ 17:38:42
Postat av: Sussi

Skoj å se dig igen, vilken massa ni hunnit me!!
Skönt att vara tillbaks i gamla dagisrutiner igen, haft en såååå lugn å skön dag m di små :)...
Ha en trevlig kväll!!

Postat av: Annika

Trevligt och skojigt att se dig igen!

2007-01-09 @ 18:11:33
Postat av: kajsa

Du går skola, jobbar, har småbarn och man...Hur hinner du med allt?

2007-01-09 @ 18:55:00
Postat av: Linda

Kajsa: med god hjälp från min älskade man *ler*

2007-01-09 @ 19:14:36
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: anna

HÅLLER ME kAJSA -HUR KINNER DU??

2007-01-09 @ 19:26:08
URL: http://www.mammaanna.webblogg.se
Postat av: anna

hinner -GIVETVIS! *HIHI*

2007-01-09 @ 19:26:43
URL: http://www.mammaanna.webblogg.se
Postat av: eira

*vinkar*

2007-01-09 @ 21:28:43
URL: http://hilldur.blogg.se
Postat av: päivi

roligt att ni kom och hälsa på hela gänget! vi försöker också komma till er... har lovat så många gånger. ha det så bra!

2007-01-09 @ 23:50:56
Postat av: Ulrika

Vila ordentligt! Du har så många järn i elden att du behöver ta det lugnt mellan varven.

2007-01-10 @ 08:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback