Nu till svaret

Grattis Lotta!!! Jag har inte en tatuering.
Vilka låga tankar ni har om mig*småler*, självklart kan jag åka vattenskidor!! Klarar B-banan i slalom (asså på en skida).

Jaha vad annat är nytt då??
Gubben jobbar
sovit dåligt inatt
irriterad på folk som inte kan lära sig att parkera sina bilar ordentligt
har en liten råtta som huserar i skafferiet, vill inte gå i nån av mina två fällor.

Igår var jag till min bror som fyllde år
han hade ordnat fiskedamm för att My önskat det av honom*tack Peter, så snällt*

Mysan var till tandläkaren.
Där blev det slipning
tandstensskrapning
tandtrådskörning
plast i 6 års tänderna
bananlack
och sugning av spott.
Var så lycklig o berättade åt alla vad som gjorts
hon älskar tandisen*ler*.

Imorron är det jobb som väntar
Mathilda kommer o leker en stund på dan
Söndag bär det av till kyrkan
Mysan ska få Barnens bibel*hon läängtar*

Ha en bra kväll♥

Kommentarer
Postat av: Sussi

Här blir d åxå kyrkan på söndag, men vi skickar med fammo och faffa... Har ANINGEN mycket att stå i för att hinna m gudstjänst!
Hurvel för råttan, GÅÅÅÅÅSHUD!!!!!

Postat av: Anna-Lena

Huuuh för råttan..
Ha en trevlig kväll:)

2007-01-12 @ 19:03:35
Postat av: Kajsa

"När nätterna blir långa och kölden sätter in tar mamma mus och samlar hela barnaskaran sin..." Det är nog en hungrig liten mus som vill ha mat och värme...

2007-01-12 @ 19:05:45
Postat av: anna

trevlig helg!

2007-01-12 @ 19:32:42
URL: http://www.mammaanna.webblogg.se
Postat av: elli

Fy så traumatiskt med röttor i skafferiet! Vi har dom i sopskåpet.

2007-01-12 @ 19:51:48
Postat av: Annika

Vilken duktig tjej hos tandisen!

2007-01-12 @ 20:46:48
Postat av: Anki

Tänk på lilla musen hon ska nog mata sina små barn, det är ju vinter o kallt:)

2007-01-12 @ 21:26:59
Postat av: Grannen

Hatar musar!!! Såååå vidrigt äkliga! urk..

2007-01-12 @ 22:23:38
Postat av: malin

uäck! vi hade en mus som sprang runt på nedervåningen en dag innan jul...men när musfällor införskaffades så stack musen iväg!

2007-01-13 @ 08:13:08
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: Lotta

haha jag hade rätt.. :D *skrattar* fan va säker jag är.. ;)

2007-01-13 @ 12:06:37
URL: http://lottis.webblogg.se
Postat av: Erika

Tack så hemskt mycket =)

2007-01-13 @ 12:58:09
URL: http://eysa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback