Återhämtning

Idag är jag hemma ovilar upp mig! Var så himla trött igår kväll.
Jag for en sväng till ön med Siri o Robin.
Mysan stannade hemma med pappa, vedkastning o skoterkörning hade dem som planer!
Jag hörde sen senare att dem även smaskat godis o glass*mysigt*.
Själv var jag till lillebror o svägerkan.
Vittjade hennes garderob lite. Mumsade lingontårta som hon gjorde*smaskens*.
Sen var dem ut med ungarna en sväng o jag vilade på soffan!
*tack J&S för vilostunden*

Gubben har kastat in ved så vi inte fryser ihjäl nu när det är -26 ute!

Jag har spenderat morgonen med att röja i kallgarderoben.
Nu är det alla julprydnader som ryker ner i lådorna igen!

Nu ska jag pussa lite på gubben innan han åker till jobbet!

Ha en bra dag♥

Kommentarer
Postat av: Sussi

Du hade jättefina julgardiner - såg dom genom fönstret när jag lämnade påsen...
Mailar receptet under dagen ;)

Postat av: Lotta

du missa ett studiebesök idag.. :) har en massa datum uppskriva för olika grejer me skolan, men tar det sen på msn om du komem ron.. :) skönt med en "vilodag" även om det inte verkar som att du tagit det så lugnt.. ;)

2007-01-22 @ 15:15:24
URL: http://lottis.webblogg.se
Postat av: malin

Ta i trä, det verkar vara en mild variant vi fått! Bara Hampus som fått och det var över på en dag!

2007-01-22 @ 15:53:55
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: S

*haha* Ja, du fick ju säkert vila flera minuter... :)

2007-01-22 @ 17:10:24
Postat av: Ulrika

Ibland måste man ta sig en vilodag, fast du ser minsann ut att ha legat i iaf.

2007-01-22 @ 17:11:43
URL: http://ulljo.webblogg.se
Postat av: elli

Skönt att slippa frysa. Just nu har vi 27,2 minus härr... Vi eldar med flis så vi har ju varmt. Förstår att du haft mysigt med en vilodag. Man kan vila på många sätt!!!!

2007-01-22 @ 17:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback