-27,4

Visar min termometer!!!!
Kallt som attan ute, tur att man får vara inne!
Var en sväng ner i källaren för att kolla pannstatus!
Gubben hade eldat bra, pannan står ännu på 65 grader!
Med lite tur håller det sig tills han kommer hem

Nu har min huvudvärk släppt helt*skönt*
Julsakerna är borta, gardinerna till fönstrena ska strykas nån annan dag o hängas upp.

Middagen blev lätt!
Frågade ungarna vad dem ville ha,
valet stod mellan pizza o havregrynsgröt.
Gissa vad dem valde?!
GRÖTEN!!!!

Middagen undanplockad, disken i maskinen och barnen framför Bolibompa!
Minstingen håller på att somna i sin säng.

Nu står klädvikning på schemat!
Ha en bra kväll♥

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Skönt att huvudvärken har släppt.
Ett hett tips, vik tvätten framför TV:n. Går mycket lättare då.

Postat av: kajsa

Jag ska ge dej en rapport om salvan! Annars kunde man få prover med sej hem och testa. Jag fick prov på den ena och köpte den andra...

2007-01-22 @ 19:12:04
Postat av: Sussi

Nu kom jag ihåg receptet!!
Skall kila å leta!!!!!!!

2007-01-22 @ 21:34:53
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Saara-Maria

De tänker på att de inte allt ska behöva kosta! *ler* :-)

2007-01-22 @ 21:50:42
URL: http://saaramaria.webblogg.se
Postat av: Emma

Och nu -32 svinkallt

2007-01-23 @ 06:49:18
Postat av: Anki

Hej hej

2007-01-23 @ 08:39:04
Postat av: mammamia

Gröt..Hi hi det var ju smidigt! Tänk om mina barn var SÅÅ smidiga:-)

2007-01-23 @ 10:36:00
URL: http://mammamias.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback