Sponsorer sökes!

Fick trevliga nyheter av gubben iförrgår!
Min bil behöver nytt avgassystem*suck*!
Nåväl tänkte jag, jag kör tills det rasar o sen köper jag nytt *smart va?!*
Igår kväll när jag körde hem från stan efter Ikeashopping så hörde jag ett skrapande ljud!
Stannade o gick ut o kolla, gissa vad jag såg?
Jo hela mitt j***la avgassystem hängde ner o skrapade på vägen!!!!!!
Så nu har det rasat, bara att skaffa nytt!
Så om nån känner för att sponsra en fattig student så är mitt konto öppet för bidrag*asg*.

Nu kommer utlovade bilder, håll tillgodo :)

Robins pizza innan ugnen, han satte räkor, skinka o tonfisk på.

Sen under mumsningen :)

Mysans pizza, korv, skinka, räkor o tonfisk på den!

Sen under uppätningen!

Siri med hennes pizza, skinka, räkor o lite tonfisk hade hon.

Min pizza, skinka, ananas o oliver på *mums*. Pappans finns det ingen bild på, han ville inte vara med :(

Här är lillans rum.
Inte riktigt klart, det ska ett draperi längst bak så man inte ser skötbord o skrot :)
Sen ska hon få nån hylla o lite mer på väggen!
Ni är alla så välkomna att se det live :)

Nu ska jag göra mitt skoljobb!

Ha en underbar fredag♥


Kommentarer
Postat av: Lotta

åhh vad dina barn e söta.. :-) jättefin det blev i "skrubben", jag vill också ha så där mycket färg i våran lägenhet.. ;-)

Postat av: Ulle

Fy, vad trist med bilreparationer. Finns alltid något roligare att lägga pengarna på.
Trevlig helg!

2007-02-23 @ 11:47:27
URL: http://ulljo.webblogg.se
Postat av: Annika

Vilken mysig hörna Siri har fått!!! :-D

Ha en trevlig Fredag!!

2007-02-23 @ 13:54:29
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Nina

Kul att Siri får sig en egen vrå. Perfekt !!

2007-02-23 @ 14:06:35
Postat av: Sussi

Självklart ska d ses live - kommer snaaaart :)

2007-02-23 @ 15:18:49
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: malla

haha..:) Man får dra lite finska när det suger.
Mmm era pizzor såg riktigt smarriga ut. Ha en trevlig helg. Kram

2007-02-23 @ 16:11:40
URL: http://berrycake.webblogg.se
Postat av: elli

Vilken fegis Kim är!!!!!

Vad söta barnen är och när jag ser blden på Siris rum så tänker jag direkt på min och Kajsas "skrubb" när vi var små. Trevlig helg!!!

2007-02-23 @ 16:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback