Sovmorgon

Idag lät min älskade man mig få en välbehövlig sovmorgon.
Kl 10 väckte dem mig*sååå skön*.
Behövdes verkligen efter alla vakna nätter!
Resten av dagen har jag spenderat med näsan i böckerna.
Sjukvårdsprov på onsdag, ganska mastigt!!!
Två av barnen har varit ute med pappan o åkt skoter.
Äldsta flickan ville inte ut!!

Tror jag måste ut på bron iaf o andas lite friskluft!

Snart melodifestivalen!!
Ska ladda upp med ostbågar, dricka o karra*mums*.

Svägerska fick bråttom igår från oss!!
Hon "träffade" för första gången vår "husgäst" som 
oftast huserar i hallen!
Hon ville inte gå tillbaka dit för att hämta sin jacka!

Har bokat biljetter åt Mysan o mig till Markus när han kommer till stan!
Hon älskar honom så jag ger det till henne som tidig present!
Hon var sååå överlycklig när jag ringde o bokade biljetter av Fia!

Siri har äntligen döpt sin vovve som hon fick av faffa när hon fyllde ett år!
Ni kan aldrig gissa vad den ska heta!?

.....Svante!!!!
Undra just var hon har snappat upp det*hmm*

Ha en underbar lördag♥

Kommentarer
Postat av: anna

ååå sovmorgon... *avis*

vet en annan tjej (Lovisas kompis) som döpte sin hund till Sune när hon var i Siris ålder *hihi*

Postat av: Sussi

Har ni inte fått fast hyresgästen än????
:(
Köp en stor fälla :)

*kram*

2007-02-18 @ 10:05:57
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Bettan

Intressant det där med husgäster, tror att vi också har en sådan för det händer så mycket konstigt här.... ;)

2007-02-18 @ 21:06:58
URL: http://elpa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback