Redan tisdag

Ibland undrar jag var dagarna tar vägen, nyss fredag o nu redan tisdag!!!
Nåväl så är det :)
Helgen förflöt fint. Blandat med jobb o lite meandi party hos Sussi.
Denna gång var jag lite snål så jag shoppade inte allt jag ville ha!
Ska försöka spara lite pengar till vår Stockholmsresa i oktober istl.

Igår hade jag o gubben shoppingdag i stan.
Kylen skulle fyllas o presenter skulle skaffas!
Måndagar är bästa dagarna att göra sånt, då har vi nämligen bara lillsnäckan hemma!
Jag var sååå slut när vi var färdiga o vi hade inte ens varit in på Ica (som vi skulle)!
Mamman o snäckan vilade en stund hemma på varsin plats.
Sen bar det iväg att hämta resterande ungskock.
Jag packade dem i bilen o for en sväng till Mattila på besök.
Blev några timmar med surr för mammorna o lek för ungarna.
Tack Malin för en härlig em :)

Nu ska jag börja jobba lite!

tjing♥

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vi var åxå på shopping i går...278kr på Ikea spenderades...resten på Maxi...kylen måste ju åxå ha sitt1

2007-08-28 @ 08:35:58
Postat av: aegnes

hejhej

2007-08-28 @ 12:41:58
Postat av: Annika

Jag måste säga att shoppa mat är bland det värsta jag vet. Jag har så dålig fantasi så det blir ALLTID samma runda på Maxi.

2007-08-28 @ 16:40:12
Postat av: Seija

Jag vet inte om jag riktigt gillar Måndagar längre,för det är samma här allt e tomt i kylen på Söndagen och man måste överväga och handla mat,det e skittråkigt!! Men jag har inte bestämt mig,jag måste tänka över saken men en sak är juh bra med Måndag,då e det bara 4 dagar kvar innan det blir Fredag,och Fredag e juh kul,för då äter vi kyckling och kyckling e juh skitkul!!..*kramas*

2007-08-28 @ 20:37:40
Postat av: anna

ja, dagarna rusar

2007-08-28 @ 21:05:58
Postat av: sussi

Tack för lånet av dottern :)

2007-08-28 @ 22:31:13
Postat av: elli

Jasså ska ni till fjollträsk????

2007-08-29 @ 20:07:10
Postat av: Carina

Hej hej! Kikar bara in och kollar så du inte glömt bort kortet? :-)
Ha en fortsatt bra dag!

Postat av: Carina

Hej igen! Ser nu när jag kikar i din blogg att det hänt en hel del...beklagar verkligen det tråkiga som hänt, jättetråkigt. Hoppas ni återhämtat er?
Ingen brådska med kortet!

2007-08-30 @ 13:42:48
URL: http://www.carinas.webblogg.se
Postat av: joannah

trevlig helg

2007-08-31 @ 09:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback