På bättringsvägen

Siri börjar vara som sig själv igen *skönt*.
Medicin tas fortfarande men det går bättre för varje dag (inte lika mycket bråk)
Själv är jag såååå trött!!
Denna graviditet är inte som nått jag varit med om tidigare.
Jag är trött, småillamående hela tiden, konstant gråtfärdig o grinig! Livet känns bra *ironi*
Var förbi Malin en sväng i måndags, härligt med surr en stund :)
Känner att man går därifrån med massor av energi*härligt*
Nu tjatar Mysan om när vi ska tillbaks dit, hon hade superkul med killarna :)
Får ta nån dag man är ledig!

Har "roat" mig med att betala räkningar, tomt på kontot igen*suck*
Känns som man börjar komma på rätt köl igen när man får lön.
Förra månaden var ingen kul utan pengar :(
Nästa månad blir det en hel lön!!!!

Snart dags för jobb!!

Tjing♥

Kommentarer
Postat av: malin

...Det kanske är två??? ;) Ja, tänk den dagen då man får två löner igen... det var länge sedan...
Killarna undrar också när My ska komma igen! Vi är (nästan) alltid hemma!

2007-08-01 @ 11:15:11
Postat av: Anna-Lena

Den här sommaren har varit värre fattig här oxå.. Inga peng. när det är "sommarlov"..:(

2007-08-01 @ 11:32:17
Postat av: Nina

Trist med det där när räkningarna "knycker" alla ens pengar :(
Hoppas illamåendet ger med sig.

Postat av: Ulle

Samma visa varje månad. Lönen försvinner innan man hinner se röken av den :(

2007-08-01 @ 16:01:50
Postat av: joannah

vad kul med en bebbe grattis!! Hoppas siri frisknar till!

2007-08-01 @ 16:13:56
Postat av: Anki

Nämen Grattis=)
Har inte vart in o läst din blogg på länge, vilken överraskning.
Hoppas Siri blir frisk snart

2007-08-01 @ 21:30:26
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: eira

Hoppas illamåendet ska ge sig! Och skönt att Siri mår bättre. *kram*

2007-08-02 @ 08:27:36
Postat av: elli

Trist att du mår så dålig. Säjer som malin, det kanske är två!!!

2007-08-02 @ 10:14:44
Postat av: Katja

Underbara Älskade är min, jag tar med den till jobbet så får du låna!!

2007-08-02 @ 13:43:18
Postat av: Lotta

SÅ klart Mysan tyckte om att umgås med världens underbaraste pojkar.. ;) Jag fick inte ett öre i juni å nu i juli fick jag 700:-, så jag vet hur det känns. tur att man har en sambo me inkomst.. :P Usch hoppas du snart mår bättre, bäst för kim att han fattar att passa upp dej när du har hans bebis i magen.. :)

2007-08-02 @ 16:24:59
Postat av: Anisa

Ingen graviditet är den andra lik;) Men de är så mysigt att ha en "gravidmage". Skulle kunna vara gravid i flera år;) Men de blir nog inga babysar här, om jag själv får bestämma!

2007-08-02 @ 16:38:58
URL: http://anisa.webblogg.se
Postat av: Malla

Men oh en kotte i magen GRATTIS! Baby febern har landat även i vårat hem:-) antingen är det övergående eller inte.. får se;) heipps!

2007-08-02 @ 21:06:07
Postat av: mammamia

Du är ganska i början av graviditeten antar jag...Nog ger dig väl sig snart med illamåendet,hoppas jag..
När jag väntade mitt första barn mådde jag illa i 7månader,till sist fick jag åksjukepiller för att sluta spy :-)

2007-08-03 @ 22:35:32
Postat av: Kajsa

Saknade din kottar i veckan! Det är så roligt när du kommer med tre glada ungar på morgonen!!! Jobbar en vecka till sen har jag "semester"...Hoppas verkligen att ditt illamående går över fort. du måste hitta nåt att stoppa i munnen så det går över. En iskall apelsin t ex.

2007-08-04 @ 13:36:39
Postat av: Verco

Halloj. Kika in på din blogg och ser att du är gravid,Grattis! Jag saknar också den gravida magen redan:-) är så mysigt när man känner den lille sparka<3.

2007-08-12 @ 21:41:53
URL: http://verco.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback