Som ni alla märkte

kom det ingen uppdatering i söndags!
Jag somnade helt slut med en sprängande huvudvärk vid 20 tiden.
Robin verkade ha en bra dag med en massa presenter o mycket fika o bus!

Skolveckan har börjat igen. Mycket läsande, tur att man slipper psykologin, resten av klassen har prov i morron*håller tummarna för dem*.

På fredag är det dags att ha kalas för alla dagiskompisar och sen på kvällen börjar jag min traktorkurs.
Startar mjukt med ett litet möte o nästa vecka drar det igång på riktigt med körning o allt*ler*.
Min man verkar lite skeptisk till allt men jag tror bara att det beror på att han inte vill att jag ska lära mig nått som han inte kan*garvar*.

Nån som är sugen att äta tacos??? Jag är supersugen, kom hit så fixar vi*ler*.

Nu ska jag ner o börja klura lite på middagen

ha en bra kväll

Kommentarer
Postat av: Sussi

Här är d kött å mos på bordet idag... Fast tacos hade ju varit gott... När är kalaset på fre? Moa har ledigdag, men tänkte om jag kör henne själv...

2006-09-26 @ 15:46:21
Postat av: Saara-Maria

Imorgon är de äntligen skola för min del! :-) *ler*

Postat av: Anki

Vadå traktorkurs?????

2006-09-26 @ 19:34:33
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Sussi

Kanon! Det passar perfekt! Då kommer jag med henne till 9! Vi ses!!

2006-09-26 @ 20:38:07
Postat av: Kajsa

Ja, vaddå traktorkurs...

2006-09-26 @ 20:38:19
Postat av: Linski

VA menar du...haha...har du verkligen ingen leverpastej...det är ju hemskt...borde det inte finnas i alla kylskåp oavsett om man äter det eller ej *Asg*

2006-09-26 @ 22:20:02
URL: http://string.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback