Johopp

Åkte så stort till Taavolagården idag vid 18 tiden o ingen var där!!

Ringde till Mirkku o frågade om jag missat på tiden, men jag hade helt fel dag! Blev lite fel idagarna när jag surrade med henne på telefon så jag var bara en vecka för tidigt *suck*!


Idag har Robin haft kalas för sina dagiskompisar. Det var mycket lek, fika o lite godis.

Det var en lycklig pojke som skulle ge varsin påse med godis till sina kompisar*ler*.


Sen har vi varit en sväng till stan för lite inhandling av plastbackar till Rs legobilar. Sen for vi vidare till mamma en sväng o hälsade på. Mamma lagade fisksoppa som var så mumsigt*tack mamma*.

I morron är det jobb som väntar 7-11 o samma visa på söndag. Med lite tur blir det uppehåll i vädret i morron så vi får gjuta fästen till mina lampor, måste ju få dem i marken innan det blir tjäle*ler*.

Är det nån som ska på auktionen på K-holmen i morron då? Jag tänkte väl ta mig en sväng förbi o kolla om man hittar nått kuligt.

Nu dags att kolla vad ni andra pysslat med

ha en skön kväll


Kommentarer
Postat av: elli

Och vad skulle du göra på Tavolagården då???

Postat av: häxan1

Ska å logga på auktion, imorgon, bara NYFIKEN;-)

2006-09-29 @ 19:08:15
Postat av: anna

trevlig helg!!

2006-09-29 @ 19:19:10
URL: http://www.mammaanna.webblogg.se
Postat av: Sofia

Så om du inte skulle ha varit så yr av dig, så hade vi kunnat äta tacos igår kväll....?

2006-09-30 @ 16:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback