Jaha

En olycka kommer sällan ensamen är väl vad man säger!?
Här kommer en liten lista!

1.Stötdämpare- jag fick ju byta stötdämpare på min bil, hamnade på en liten nätt summa!

2.Puspunktering- hade jag på ena framdäcket på min bil, var o lagade det!

3.Diskmaskinen- slutade ju funka först på ena programmet, nu har den totalhavererat!

4.Sommardäck- Ks bil ska besiktas o behöver nya sommardäck först!

5.Expantionskärl- igår när K började elda så lyckades han ta sönder expantionskärlet! Följden av det var att vatten sipprade ner igenom halltaket*suck*!! (det har varit på upphällning länge men nu gick det)!!

Det blir ju xtra kostnader för det är inte bara kärlet utan även vattenskada o när Kalle kommer in oxå!!

Nå nu hoppas jag att det står still med trasiga saker ett tag, tycker jag har fått min beskärda del för ett tag eller vad tycker ni??

Igår var jag till Luleå på lite shopping. Köpte en massa smågrejer som fattades men jag var även till Jula o köpte utebelysning. Nu ska jag bara se om jag får nån som vill montera dem på gården o dra kablarna, en elektrikers dotter kan faktiskt få leva ganska länge i mörker innan nån kommer*ler*.

Idag ska jag fara till mamma en sväng.

Och till alla er som väntar på bilderna från bröllopet, min dator har tydligen semester när det gäller att hitta bilderna så dem kommer när jag hittar dem. Ibland finns dem inte nånstans i datorn ibland så hittar man dem på en gång*konstigt*

Nu ska jag fixa frukost
ha en skön dagfjäril

Kommentarer
Postat av: Sussi

Ja d där lät ju inget vidare :(... Ucah för såna utgifter som inte syns, de känns bara...

Postat av: eiralainen

BLÄ!!! Roligare saker vill man ju göra för pengarna än att laga massa tråkiga saker! Nu räcker det nog för eran del tycker jag.

2006-09-16 @ 09:00:53
Postat av: kajsa

Fy såna utgifter! Hoppas att de kommer en nätt liten vinst som täcker det hela...köp en trisslott i dag!

2006-09-16 @ 10:00:37
Postat av: Saara-Maria

Vilken otur ni ska ha då! :-(

2006-09-16 @ 11:39:33
URL: http://saaramaria.webblogg.se
Postat av: Anki

Ja en olycka kommer sällan ensam!
Det stämmer.
Hoppas det är slut med olyckor nu.

2006-09-16 @ 14:32:43
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: mammamia

Fy vad mycket du fick...
Det där räcker för ett bra tag framöver..

Det där med elektrikers dotter,du vet väl vad man brukar säga;
Skomakarns barn går alltid barfota eller i trasiga skor...

2006-09-16 @ 17:51:41
URL: http://mammamias.webblogg.se
Postat av: Malin

Nä vad trist... håller med om att du måste ha fått din del av oturen nu...

2006-09-17 @ 15:52:26
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: manull

kan det bli värre? kanske inte! fråga linnea om hjälp asg hon kan få ledigt från hotellet en stund

2006-09-18 @ 13:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback