Blev utmanad...

... av Pecka!
Här kommer svaren:

Nämn fyra jobb som du haft;

Lokalvårdare
Undersköterska
Dagisfröken
Målat lekstugor en sommar
Fyra filmer som jag ser om och om igen;

Dirty Dancing
?
?
?
Fyra städer jag bott i;

(Inte bara städer)
Seskarö
Luleå
Karungi
en sommar hos pappa i stan
Fyra tv-serier jag ser.

Idol
Ghost wisperer
Medium
?
Fyra platser jag vill besöka;

Gotland
Skottland
Paris
?
Fyra web platser jag besöker dagligen;

Allas bloggar
Korsord.se
Lunar
tidningar
Fyra favoriträtter;

Kyckling med bambuskott o svamp
mammas köttgryta
Rökt sik
friterad fisk
Fyra ställen där jag känner mig bekväm;

Hemma,
Hos mamma
hos mina vänner
I skogen på ön
Fyra som jag utmanar;
Sofia
Gubben
Eira
Nina


Kommentarer
Postat av: Sussi

Den har jag redan gjort ;)

2006-09-29 @ 20:28:37
Postat av: kim

kolla min blogg.

2006-09-29 @ 20:42:36
Postat av: Anki

Trevlig lördag!

2006-09-30 @ 11:29:49
Postat av: mammamia

Trevlig lördag!

Postat av: anna

:)

2006-09-30 @ 13:58:47
URL: http://www.mammaanna.webblogg.se
Postat av: Nina

Denna lista har jag gjort en gång för länge sedan....så tyvärr ids jag ej göra den igen ....latmasak som jag är ;)

2006-09-30 @ 21:37:04
URL: http://anin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback