Vart tog veckan vägen

Om jag nu inte är helt ute o cyklar så är det redan torsdag!! Nån där ute som vet var veckan sprang iväg??

Veckan som gick hände inte mycket.
Tisdag var jag en sväng på lunchen o hjälpte Marika att sätta en dörr på plats, har nytapetserat i vardagsrummet *såå fint*. Hon skulle bona vardagsrumsgolvet o behövde dörren på plats så barnen inte springer in dit! Hon hade testat själv att få dit dörren men det resulterade i en ond fot.

Onsdan var vi till Björkfors, Edith fyllde 84år. Där fanns det smörgåstårta, vanlig tårta o glass till barnen*mumsigt*.

Idag börjar jag inte förrän 12.30 så jag har passat på att ta lite sovmorgon*skönt*.
Gubben gjorde i ordning barnen till dagis o förde, så jag fick sova.
Har inte masat mig upp förrän 9.30 tiden.
Kände att jag behövde sömn, har varit en tid med alldelens för lite sömn!

Nu dags för lite studier

ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: eira-beira

Skönt m sovmorgon!!!

Postat av: anna

håller med dig -vart tog veckan vägen??

2006-10-05 @ 17:56:04
URL: http://www.mammaanna.webblogg.se
Postat av: Lotta

tycker veckorna går långsamt.. är redan less på skolan.. :P

2006-10-05 @ 18:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback