Skit morgon

Tänkte ta mig en liten sovmorgon imorse. De två yngsta vaknade 06.00!! (Där rök den sovmorgonen) Försökte väcka min man vid 7.30 för att få vila en liten stund, har sprängande huvudvärk. Han svarar mig med att -"får man aldrig vila i detta hus" och fortsatte sova!!!!!!!
Lullade ner med barnen, nu var alla vakna! Dem lekte ganska bra, Siri kinkade lite.
Nu har min man äntligen vaknat, Siri är i sin säng o gråter efter mamma o mitt huvuvd bultar!

Om en timme börjar traktorkörningen, hoppas huvet har slutat bulta tills dess*suck*

Nu dags att klä på sig o börja packa sakerna jag ska ha med mig


ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Sussi

Hmm, där hade en fot i ändalykten varit passande på mannen - i sovande stund!!

2006-10-07 @ 09:17:30
Postat av: Sussi

Hämtar dig!!

2006-10-07 @ 09:19:20
Postat av: anna

känner igen det där me mannen...

Postat av: Saara-Maria

Hmh...Vilken otur morgon!! :-(

2006-10-08 @ 19:55:06
URL: http://saaramaria.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback