Ny vecka

Jättespännande rubrik, eller hur*ler*!

Lördagen bra det ju som ni vet av till Seskarö.
Där blev det en liten promenad, stannade o klappade Bruno en stund o sen vidare till mommo.
Robin var med min storebror o körde lite truck på sågen, han var så lycklig*tack Peter*.
Maten vi fick var supergod*tack mamma*. Sen bar det hem för att lägga mamman o barnen o sova!

Söndagen var det traktorkörning på schemat igen*superkul*.
Vi har fått lära oss plöja, lasta rundbalar, transport efter väg o sen lite uppfriskning av våra gamla kunskaper.
Plöjning

traktortjejer
Här är alla traktortjejer o våran lärare Arent.

Efter kursen var det snabbt iväg hem, byta kläder, kamma håret o sen vidare på Albins 5 års kalas.
Blev mycket fika o tårta. Ungarna busade o hade superkul.
När vi sen kom hem vid 19,30 tiden så var det en jättetrött mamma som stupade isäng!
Har sovit som en stock hela natten*skönt*.
Känner att det börjar vara dags för mig att börja nanna snart så bäst att kolla alla bloggar först

ha det brafjäril

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Du verkar ha haft en toppen helg:)

2006-10-16 @ 19:22:37
Postat av: Majsan

Nog är Ni modiga alltid!!!
Fortsätt med det!!!

2006-10-16 @ 19:58:08
Postat av: Annika

Wow vilka traktor brudar!! :-D

2006-10-16 @ 20:20:06
Postat av: Saara-Maria

Ni ser då riktiga traktor brudar ut!! Spec du och Marju ;)

Postat av: anna

OJ!!! -vad du hinner med :)

2006-10-16 @ 20:52:14
URL: http://www.mammaanna.webblogg.se
Postat av: Marlene

Jepp vi bor i Kalix numera, bott här i bara 2 år men man börjar känna sig smått hemmastadd :) Bodde också innan i Luleå kallkällan och porsön. Helt ok att länka till min sida kul :) Då gör jag detsamma. Går du någon utbildning (traktor bilderna)? Har faktiskt ångrat att jag inte från första början läste till veterinär assistent. *lunkar vidare* :)

2006-10-17 @ 12:33:57
URL: http://marlene78.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback