Måndag

Spännande rubrik, eller hur :-)!

Idag var det skola som vanligt.
Var förbi mamma på jobbet en sväng, blev bjuden på en kopp te med lite fika*tack mamma*.

Kom hem, lagade lite middag (kyckling m pasta) o sen försökt avstyra bråk resten av tiden.
My har haft Emelie en stund över för lite lek så då var det inte riktigt lika mycket bråk mellan syskonen.

Robin har varit ganska gnällig vid matbordet dem sista dagarna*suck*, idag tog tålamodet slut för mamman o pappan så han fick gå från bordet utan mat. Har varit allmänt dåligt uppförande med ett massa gnällande på det, har försökt säga till honom att man inte kan uppföra sig hur som helst för då kan man inte sitta kvar vid matbordet, men ingen som lyssnat på det. Nu kan man ju bara hoppas att uppförandet blir bättre när han ser att vi inte låter honom sitta kvar vid bordet.

Igår hade jag ju tänkt fara en sväng till min bror efter vi varit i Bfors men vi hamnade på akuten i Kalix istället. Gubben hade varit ute o svetsat innan vi for o fått en järnflisa i ögat! Var ju tvungen att få bort den därifrån innan den skadar ögat.
Nu ska ni alla veta att det är inte första gången nått sånt här händer i vårat hus*suck*. Samma gäller med svetsblindhet! Att han aldrig lär sig nått*skakar på huvudet*.forgot
Det blev lite handling i Kalix på Ica istället för Haparanda, kan ju vara kul med lite omväxling*ler*.

Anki o Häxan: jag har redan hunnit gunga i min nya stol o om tiden inte räcker till så får jag väl spara den tills jag blir pensionär*asg*!

Ha en bra kvällängel3

Kommentarer
Postat av: anna

ha en bra kväll du me :)

Postat av: Saara-Maria

*vinkar* Kramar!! :-)

2006-10-02 @ 20:24:10
URL: http://saaramaria.webblogg.se
Postat av: häxan1

Bäst, att Du gungar lite då å då, ANNAS HINNER DEN ROSTA, innan Du är pensionär ;-)
Jag kanske skulle ha behövt gungstolen, vi kan BYTA...

2006-10-02 @ 20:26:20
Postat av: Anki

Det är så mysigt att gunga i gungstol, helst om det är en sån som gungar nästan ett varv runt. Kittlar i magen:-D

2006-10-03 @ 07:57:42
Postat av: Nina

Så du har oxå barn som brukar "bråka" lite med varandra.....;)

2006-10-03 @ 13:02:10
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Lotta

haha, full rulle har du haft hör jag.. :) gick det bra med gubbens öga då? :)

2006-10-03 @ 15:36:48
Postat av: Malin

Aj, det låter inte så kul att få en flisa i ögat :(

2006-10-04 @ 17:40:45
URL: http://hoppsan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback