Jaha

Så har man hunnit vara sjuk oxå*suck*! Vaknade natten mot torsdag med hög feber och halsont. Den natten skrek Siri mellan 02,00 - 04,00 oavbrutet*stön*, det lät mmmaaaammmmaaa hela tiden!

Torsdagen var jag inte till skolan, hörde att jag missat kul saker som vanligt*ler*!
På eftermiddagen tog jag mig två panodil o for med Robin på 4 års koll. Det var inge kul, han gillar inte alls att vara till vare sig läkare lr tandläkare. Först hos Maria gick de bra, dem känner ju varandra men läkaren var han inte alls så medgörlig med. Ingen fick lyssna på hjärta lr nått annat!

Idag är det ännu lite feber som huserar i kroppen men Elena o jag skulle göra en intervju till vårt arbete i Arbetsmiljö & säkerhet så det var bara att masa sig till stan!



gungstol
så här fin är gungstolen som jag köpte på auktionen! Nu kan jag ju äntligen visa den eftersom jag äntligen får in bilder i bloggen igen*ler*.

Så här medvetslösa kan mina barn vara på nätterna
Siri soverRobin soverMy sover
My hade som vanligt tagit sina grejer till golvet o somnat dit, en ganska vanlig syn i detta hus*ler*!

Anna-Lena: jag såg att din blogg är lösenordsskyddad, nyfiken som jag är vill jag gärna läsa den så du får gärna skicka det till mig*ler*, mailadress är [email protected]!

Nu dags för middag

ha en mysig fredagpopcornfjäril

Kommentarer
Postat av: Malin

Trevlig helg på dej! Hoppas att du mår bättre nu!

Postat av: Anna-Lena

Hej;) Tänkte faktiskt skriva en kommentar där du kunde maila mig så får du lösen om du vill:) Men nu mailar jag dig istället:)

2006-10-13 @ 19:10:58
Postat av: Anki

Ser så skönt ut o sova som små lamm:-D

2006-10-13 @ 19:57:17
Postat av: Sussi

Mojjsiga bilder på dina små kottar :)!

2006-10-14 @ 09:48:44
URL: http://sussibussi.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback