Lugn startdag


Har varit en sväng in till stan.
Stannade först på Barnens hus o hälsade på Anki, jättefint o stort där.
Tror det blir svårt att få med sig barnen därifrån om man nån gång vågar ta med de dit*ler*.
Trallade in på de andra affärerna oxå.
Pratade med svägerskan lite som jobbade för fullt på Hemtex.
Såg ett såååååå fint överkast till min säng*vill ha*. Var så klart slut till dubbelsäng men kommer snart in!!


Sen över till Ikea!
Oj oj oj vad jag hittade mycket saker jag vill ha:) Tur att affären finns nära så man inte behöver ta allt på en gång.
Man hann ju se en massa vänner när man knallade igenom affären:)
 Nått sånt här hade de dock inte på Ikea, kanske man får kolla in på djuraffären för den! Är nog garanterat allergifri för min ♥lilla Robin♥, eller vad tror ni??


Gubben stack iväg på snöskottning så fort jag kom hem*kanske man kan handla lite mer om han skottar mycket asg*.


Nu ska jag lotsa min ♥barn♥ till sängs, förutom minsta som sovit sen 18- tiden.
Ha en bra kväll alla♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

var åxå till Anki, men Hon hade INTE TID, med sin GAMLA MAMMA......

2006-11-15 @ 19:59:38
Postat av: Sussi

Allergifri, säkert... Å väldigt ful...

Postat av: Anna-Lena

Ja- hoppas han får skotta mycke nu när de finns så många ställen och slösa pengar på..:)

2006-11-15 @ 20:37:00
Postat av: Kajsa

Håller med A-L...ju mer han får skotta dessto mer kan du shoppa loss i stan!!! Perfekt!!!

2006-11-16 @ 08:28:54
Postat av: Nina

Fulare än våra katter är ju nakenkatten..... de flesta säger att våra är sååååååååå Fula, men vad jag gör man när man inte tål vanliga katter.

Jag tål ju inte heller vanliga katter :( ....jag som älskar katter. men tur att jag hittde sådana som jag tål. Men jag hade gott kunnat tänka mig en nákenfis-kisse om jag inte hade hittat dessa Devon Rex-ar.

Kul att du också tog dig en dag på stan igår :)

2006-11-16 @ 09:19:01
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Sussi

Ninas kissar är inte alls fula - jag har sett dom live! Men den där är väldigt "osnygg"... ;)

2006-11-16 @ 13:24:40
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Saara-Maria

Hehe...Kan du tänka dig! Jag var också igår till ikea och så några andra affärer till..Och jag som sa att jag INTE skulle sätta min fot dit på första dagen och bli ihjäl klämd av folk massan! *asg* ;) STORT vart det! Men känns skoj men lilla happis *fniss* :-)

2006-11-16 @ 18:10:19
URL: http://saaramaria.webblogg.se
Postat av: anna

vinkevink

2006-11-16 @ 19:01:56
URL: http://www.mammaanna.webblogg.se
Postat av: Majsan

jobbar till 5 i morgon!!!!

2006-11-16 @ 20:32:59
Postat av: Lotta

var på ikea för 3e dagen i rad nu.. ;) haha.. jag tyckrte det var ett bra studiebesök idag, även om även om alla inte verkade tycka det å bara klaga på henne.. :)

2006-11-17 @ 17:47:27
Postat av: Sussi

TACK så mkt för att ni tog med er Moa idag, hon har inte pratat om annat :)!!

2006-11-17 @ 21:26:36
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Anki

Kul o träffa dig :-)
Trevlig helg!

2006-11-17 @ 22:52:57
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: mysmammi nomma 1

jag är en ensam mammi, levar med min dotter hanna maria... hon är så svår att samarbeta med... har inte alls samma dygnsrytm som jag. har du några tips? puss puss ps hon är åtta år. borde flytta hemifrån snart. ds ps två våddå ikea? är det nå... snusk? ds

2006-11-18 @ 01:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback