Jag lever....

.... ifall nån undrade*ler*.
Varit lite mycket på skolan så man hinner bara öppna böckerna på kvällen, aldrig datorn :(

Söndag var vi en sväng till grannarna, snosade lite på deras bebis*såååå söööt*.
Sen hade jag lillebror o svägerska över på middag. Blev potatisgratäng full med vitlök o lammstek *mumsigt*. Till efterrätt hade vi fruktsallad med bla mango, färsk ananas, vindruvor o andra goda frukter.

Måndag bestod av en massa skoljobb!

Idag har skolan kallat som vanligt*suck*. Tisdagar är ganska långa, börjar redan 8,10 o går till 14,30.

Imorron är det prov i arbetsmiljö o sen torsdag är det Människan socialt & kulturellt som väntar med prov!
Hela helgen ska spenderas till att göra färdigt mitt arbete om Hepatit! Har varit mycket läxor o inlämningsuppgifter på senaste tiden*phuuu*. 

Nu ska jag kolla era bloggar o sen krasch in i böckerna igen

ha en bra dag*vinkar*

Kommentarer
Postat av: Saara-Maria

Så är de att gå skola! *snark* Du ska inte klaga..JAg går varje fredag och torsdag från 8.10 till 15.00! *ååååh så jobbigt* Hoppas de går bra på proven imorgon och sen nästa dag! *ler* :-)

Postat av: Anna-Lena

Du har haft fullt upp..Lycka till med proven:)
Älskar oxå katter, har en MaineCoon och en bondkatt och en till blir de (en MaineCoon..:)

2006-11-21 @ 18:54:09
Postat av: Nina

Fullt upp med andra ord. Men kul att du har d4et som jag *skratt*...då förstår vi varandra rätt bra !!

När är du och barnen hemma imorgon eller på torsdag, jag måste komma och lämna igen boken...och kanske fynda något annat roligt, fast det har jag egentligen inte tid med....men allt är mer roligt att läsa än skola *suck*.
Kämpa På :)

2006-11-21 @ 19:04:46
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: anna

kämpa på me skolan :)!

2006-11-21 @ 19:26:53
URL: http://www.mammaanna.webblogg.se
Postat av: Anonym

Hörde av Suvi att du köpt en av henne!!!!!

2006-11-21 @ 19:32:50
Postat av: Nina

Ja solhavre och m-fritt maragarin var det....men inte behöver du tänka på det !!!

2006-11-21 @ 21:46:29
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Sussi

Har ännu "bebisbesöket" kvar, har varit så rackarns snorig... Men till veckan! Då skall d snosas :)

2006-11-21 @ 21:48:43
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Du är duktig som studerar och har småbarn!

2006-11-21 @ 22:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback