Hemma från resan

Vi tjuvstartade resan redan på torsdagen.
Åkte till Luleå för att fira Aino på hennes 60 års dag. Där blev vi kvar till fredan.

Robin mumsade på den goda smörgåstårtan som hon bjöd på.

På fredag morgon kom Jocke o Sofia o hämtade oss från Björkskatan. Jag lämnade min bil där.
Min snälla pappa har kollat luften i däcken hela helgen o tankat lite till mig*tack pappa*.

10,35 på fredag åkte vi från Kallax. Ungarna var spända, första gången med flyg!

Väl på Arlanda var det biljettköp för Arlanda express o sen vidare till tåget. Pendeltåg vidare till vårt hotell på Södermalm. När vi hade checkat in så var vi en sväng o kollade lite omkring.
 ungarna passade på att testa badkaret på hotellet oxå.

Vi har handlat lite, mest strosat.

På lördag var det dags för Monster Jam i Globen.

Det var mycket bilar som hoppade, några motorcyklar som showade, fyrverkerier o annat skojsigt.
Showen varade i två timmar o ungarna hade jättekul!

Söndag for vi ut till Skansen.
sjöhästar
Var in på akvariet, såg bl a sjöhästar, ormar, krokodiler o en massa fiskar.
 ungarna knallade runt i barnens regnskog!
Sen fick man klappa på en orm o en spindel. My blev jätteförtjust i ormen så hon ville inte gå därifrån*ler*.


My o Robin passade på att rida lite*superkul tyckte dem*.


Vi såg oxå björnar o andra djur.

Barnen var så duktiga o knallade hela långa vägen runt på Skansen.


Hittade oxå lite roliga leksaker ute som vi slösade lite pengar på*ler*.

Planet från Stockholm var försenat så innan vi var hemma i Karungi var klockan 22,20! Jag var så slut när vi kom hem, var ett rackarns väder att köra i, oplogat o snöfall!

Har ännu några väskor som väntar på uppackning där nere, känner att det får nog vänta till kvällen för jag har ingen energi att ta tag i det! Har iallafall packat upp sakerna vi handlat.

Nu ska jag börja göra mig färdig för skolan*suck*, känner att energin inte räcker till riktigt idag!

Ha en bra dag alla♥

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vilken kanonhelg för barnen!!!

2006-11-13 @ 10:35:10
Postat av: anna

vilken resa!!!!

Postat av: Nina

Hellyckad resa för dig och barnen med andra ord!!
Kul, sådant behövs ibland :)

2006-11-13 @ 12:00:06
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Sussi

Vilken kanonresa - kan förstå att ni hade nöjda barn :)!!!

2006-11-13 @ 18:41:38
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: elli

Men vad roligt att göra en sån här resa. Måste fråga My imorgon om hur det var att klappa en orm.

2006-11-13 @ 18:43:55
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Maria

Oj, va kul de lät! :-)

2006-11-13 @ 18:59:42
URL: http://saaramaria.webblogg.se
Postat av: Anna-Lena

Åh, vilken rolig resa:)

2006-11-13 @ 21:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback