Äntligen fredag

Men inte verkar allt man måste göra ta slut för det*suck*.

Fösöker övertala min gubbe att fara till Maxi o köpa lite godis till mig, fast han är så himla svårflörtad.

Har ätit middag, blev biffar med strips, bearnisesås o lite sallad*mumsigt*.
Äldsta o mellersta är i Korpikylä hos Mathilda, Siri härjar i sin säng o mamman är sluuuuuut!

Var till skolan idag, måste försöka hinna med matte B oxå, fick tips av rektorn att jag skulle söka mig till Kemi i stället. Där behöver man inte matte B o det är inte lika många som söker dit så chansen är större att komma in där! Så nu har man nått att fundera på.
Skrev klart jobbet i medicin o har lämnat in det, gjorde oxå färdigt tankarna om boken o lämnade det till henne.
Fick igår tillbaka provet i arb.miljö, betyget blev MVG!!!
Provet i Människan socialt var inte så svårt! Vi fick oxå en ny uppgift där som ska göras. Kompendium igen, tror Pia gillar sånt*ler*.

Jag har laddat torktumlaren med mina svarta byxor, vita skjortan är tvättmaskinen så allt börjar vara ordnat för jobb i morrron.
Måste bara ringa lillebror o höra när han kommer o hämtar mina busungar. Ska packa deras kläder ikväll så allt är klart på morgonen.

Nu ska jag surfa in hos er o kolla vad ni pysslat med

ha det bra♥

Kommentarer
Postat av: Lotta

skulle bara testa en julstjärna, helt oskyldigt. och plötsligt blev det svart.. :) haha, föredrar kompendium framför prov, så tycker om pia.. :-D

Postat av: Anna-Lena

Min gubbe var mer lättflörtad, han åkte iväg på Ica Näsbyn och handla godis efter lite gnäll..
Vad är det du ska läsa till? Och minns de där med kompendium, tror oxå hon gillar de;)

2006-11-24 @ 19:42:20
Postat av: mammamia

Du är duktig! Är det sjuksköterska du pluggar till?
Lycka till iaf:-)

2006-11-24 @ 20:01:31
URL: http://mammamias.webblogg.se
Postat av: Sussi

Grattis till MVG!! Bra joppat!!
Förstår att Mathilda varit lekasugen, vi har varit i Kalix - såg att hon ringt massooooooor av gånger :)!!

Trevlig helg!!

2006-11-24 @ 21:08:38
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Anna-Lena

Ok. Distriktsköterska är nåt jag också funderat på ibland, men kommer välja inriktning mot psykiatrin först iaf:) Grattis till MVG:)

2006-11-24 @ 21:34:58
Postat av: Saara-Maria

Du pluggar ju ihjäl dig! *ler* Nå nää..Hehe..Duktigt med MvG! :)

2006-11-24 @ 22:23:37
URL: http://saaramaria.webblogg.se
Postat av: eira

Grattis till MVG!!! Jo, Pia gillar sånna där inlämningsuppgifter och kompendier och sånt. Men då får man ju också jobba själv eller i grupp o det är ju bra! Ha en bra helg!!

2006-11-25 @ 08:28:40
URL: http://hilldur.blogg.se
Postat av: malin

Hoppas att du fick ditt godis! För idol utan godis är ju FEL FEL FEL ;)

2006-11-25 @ 08:44:12
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Grattis till Mvg!!! Varför skall du ha svarta byxor och vit skjorta idag?

2006-11-25 @ 18:41:59
Postat av: Anki

MVG inte fy skam. Duktigt!!!

2006-11-25 @ 20:20:04
URL: http://anki.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback