Resten av helgen

Var på lördag till min bror o tittade när dem fällde träd (Eira gå in i deras tvrum o kolla vad ljust det blev )
Vi grillade lite mat o drack lite öl o cider oxå! Får väl kompensera upp mot att jag missade mitt vinglas på midsommarafton:)

Idag har vi varit till Aino o pappas stuga i Pirttiniemi (nära Korpilombolo). Där fanns många barn för våra knattar att leka med, t o m en i Siris ålder.
Grillade lite kött o lite spett i olika smaker, färskpotatis till*mums*. Allt smakade jättebra.

På hemvägen började jag bli åksjuk.Vägen svänger hit o dit o går upp o ner + alla gupp + att min man körde som om han stulit bilen*ler*.
Bytte förare o satte honom dit bak. My har fått flytta till framsätet för ett tag sen då hon har börjat uppvisa alla tecken på åksjuka (förutom att kräkas). Nån som vet hur gamla dem måste vara innan man kan ge dem åksjuketabletter??

Börjar vara dags att kasta sig i sängen, imorron börjar arbetet redan kl 07.00*stön*.

Ha det bra alla o njut ni som är lediga*vinkvink*

Kommentarer
Postat av: kim

vink.vink är föräldraledig.haha

2006-06-25 @ 23:08:54
Postat av: kajsa

Aha!!! Åksjuk...du kanske snart kommer med i 4-klubben...

2006-06-25 @ 23:40:48
Postat av: Linski

hehe, kolla på www.apoteket.se *asg* där står det säkert hur gammal man måste vara :D undra om det finns en övre gräns för såna piller *asg*

Postat av: eira

Va?? Har dom fällt tallarna nu?? Tänk vad man missar när man är borta några dagar. Detta måste beskådas!

2006-06-26 @ 06:30:21
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: Sussi

Vart jobbar du!?

2006-06-26 @ 09:34:34
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Linda

Kajsa vad är 4-klubben??jag fattar trögt*ler*. Sussi jag har fått ett sommarvik i hemtjänsten i Karungi! Trivs jättebra:)

2006-06-26 @ 19:09:31
URL: http://mysmamma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback