Måndag

Supertrött!!!
Vaknade strax efter 5 imorse, trivs att mysa på morronen men det kräver ju att man masar sig upp från sängen ganska tidigt*ler*.
Var ganska varmt o svettigt på jobbet idag, svalkade av mig lite när jag trampade hem efter arbetsdagen!

Hade besök av Maria när jag kom hem, ungarna far som illbattingar o busar när hon är här*ler*.

Lagat lite middag, kyckling med bambuskott o champinjoner*mums*, diskat kastruller o ska vika tvätten snart!

Ska ta en tur till kiosken, är supersugen på supersura o salta godisar, behöver ca tre av varje*småler*.

Imorron jobb igen, händer inte så mycket när man bara jobbar.
Kul att läsa hos er andra iallafall*ler*

Ha en skön måndag!

Kommentarer
Postat av: kim

hej hej. god mat på kvällen.sov gott.

2006-06-26 @ 21:03:01
Postat av: Sussi

4klubben - d är jag (4 barn...) d! Kajsa å andra sidan har en sex-klubb, men jag vet inte desto mer om den ;)...

Postat av: eira

Var jobbar du??

2006-06-27 @ 10:03:35
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag är i hemtjänsten i Karungi i sommar:)
Sussi vill man veta så mycket om hennes sex-klubb?!*asg*

2006-06-28 @ 17:47:18
URL: http://mysmamma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback