En stund hos A

For till Vivvi en sväng med ungarna igår o lämnade en liten sommarpresent. Dem tyckte det var jätteroligt att få hälsa på hos henne en stund.
Sen bar det iväg längre bort i Lövheden för lite matlagning hos A!
Gjorde fläskfilégryta, ris o sallad.
Ungarna lekte o hade skoj, vi vuxna fick tid för lite surrande.
K kom med traktorn o schaktade upp en liten väg på hennes äng.

Kom inte hem förrän vid 21,30 tiden, K hade varit o hämtat dem minsta barnen tidigare. (Tur att det är sommarlov så man kan vara uppe en stund längre utan att det gör något)

Idag bär det iväg in till stan en sväng, måste höra om det finns plats för mig på usk utbildningen. Sen lite vin från "apoteket". Vi har ännu kvar att föra Kattas o Åsas presenter så vi klämmer nog in det idag oxå:)


Kul att se alla positiva kommentarer på min blogg, tack för det fina välkomnandet till bloggfamiljen*ler*. För er som jag inte har frågat så hoppas jag att det är ok om jag länkar till er från min sida!

Ha en skön dag


Kommentarer
Postat av: Annika

Ha en Glad Midsommar! :-D

Postat av: Linski

hehe vad kommer du att länka då *Asg*

2006-06-22 @ 10:57:07
URL: http://string.blogg.se
Postat av: anna

Glad midsommar!!

2006-06-22 @ 18:06:14
URL: http://www.mammaanna.webblogg.se
Postat av: Majsan

Välkommen till bloggen och glad midsommar
Från Maria F.

2006-06-22 @ 19:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback