Varm dag

Först en liten fortsättning på gårdagen.
Tack för alla som sänder sina tankar.
Mest troligt så är tumören godartad, håll tummarna den 10 när dem opererar henne. Hade jobbig kväll med mycket gråt o funderingar.

Dagen startade med en virvelvind, mycket på jobbet o supervarmt, svetten har runnit hela dagen.
Var en sväng ned till stranden o doppade fötterna medans ungarna doppade sig.

Jocke & Sofia har varit hit på em, lagade lite tacos o käkade vattenmelon till efterrätt*mumsigt*.
Jocke var så snäll o tog med mina broccoliplantor som jag glömde hos mamma, harpaltarna på gården åt upp förra laddningen som jag planterade så mamma köpte nya till mig från L, tack mamma!

Nu ska jag sätta ett hönsnät runt grönsakslandet så inget mer blir uppätet.

I morron jobb o sen en dag ledig igen, skönt.

Nu ska jag jaga vilddjuren i säng!!

Ha en skön kväll!!

Kommentarer
Postat av: anna

här har vilddjuren precis lagt sig :)

2006-07-02 @ 19:43:10
Postat av: Sussi

Tack dsamma...

Postat av: Nina

Jag satte ut sussibussis super bra tips på min blogg på kommentarerna så ser du var man hittar fina bilder !! Tack sussi än en gång.

Hoppas du fick vilddjuren i säng !!

2006-07-02 @ 22:09:04
Postat av: kajsa

Mina vilddjur har vänt på dygnet...i går somnade Lydia och Pontus halv två...men jag ska jaga upp dom snart för vi ska på Tampis och kolla om det finns håvar och fem liters hinkar...

2006-07-03 @ 08:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback