Solen skiner

Jobbdag idag o solen tittar fram!
Var till mamma en tur igår!
My, Siri o jag var på promenad och det var My som skulle bestämma var vi skulle gå*ler*. Jag bromsade bara henne lite så vi inte skulle hamna på andra sidan av ön.
När vi kom ner till båthamnen så skulle fröken bestämt prova om vattnet var kallt, så av med stövlar o byxor o ner i vattnet hon gick. Sen kom hon på att man inte kan ha några kläder alls på för dem blir nog blöta, så hon klädde av sig allt o gick ner o badade!
Kommer några bilder på baderskan nån annan dag när datorn o kameran kan jobba ihop!

Efter middagen så gick vi en sväng till mormor o morfar(mina). Mormor hade hittat en liten plånbok som hon ville ge till My. Passade på att gratta mormor lite för hon fyller 83 på lördag men hon ville inte ha några gäster då för hon o morfar skulle till stan o äta middag*ler*.

Sen hem till mamma för lite tårta o fika, Sofia fyller år idag men ska inte heller ha nått kalas så vi passade på att fira lite igår istället!

Nu har jag satt gubben på gräsklipparen o själv måste jag gå o fixa lite lunch innan jag börjar jobba!

Ha en bra dag


Kommentarer
Postat av: Anki

He en bra arbetsdag och arbetsvecka:-)
Du behöver väl inte vara ledig nåmer?
Jag har ju bara en vecka kvar av semestern.

Postat av: Kajsa

Jag antar att du jobbar på måndag...dom har lovat 25 grader...

2006-07-15 @ 19:57:10
Postat av: Linda

Jag är inte ledig förrän lördag o söndag så njut av värmen som kommer*ler*

2006-07-16 @ 11:18:57
URL: http://mysmamma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback