Måndag

Så var det ny vecka igen!
Igår var vi en sväng till Bfors för lite oljebyte o mat!
Åkte en sväng till Kalix för att lämna ungarnas tv som gått sönder, passade på att kolla lite kläder på Domus!
75% rea hade dem på barnkläder o även vissa tennisskor!
Fyndade skor till R för 34 kr, ett par byxor för 31 o en tröja för samma pris!
Tyvärr fanns det inga kläder som passade fröken My men har lovat henne en shoppingtur till Luleå när jag jobbat färdigt så hon var inte så himla lessen!
Hon fick sig ett par nya tennisskor iallafall så hon var nöjd med det*ler*

När vi kom hem igår så började jag må superilla o gick på toan o kräktes, sen rasade jag i säng o somnade för natten, klockan var då 19,30!!
Vet inte om det var några dåliga korvar hos L som jag åt eller vad, men idag var jag i bättre form iallafall!


Idag har jag varit o jobbat som vanligt!!
Har haft en liten picknick med ungarna på altanen när jag kom hem, fikade lite kakor, dricka o melon *mums*.
Till middag idag åt vi karrekotletter o färskpotatis (som vi fått av grannen Margit*tack*)*mumsigt*, jag tog även mig en liten sillbit till!

Efter maten skulle Siri tvätta sina händer o mun, såg att även hennes fötter var smutsiga så jag skulle tvätta av dem oxå, sen slutade det hela så här*ler*
Siri bus
roligt verkar hon ha iallafall!!
Hon älskar att bada så när man får doppa fötter så doppar man gärna hela Siri!!

Nu ska jag börja tvätta resten av ungarna oxå!
Ha en trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: anna

:)

2006-07-31 @ 19:50:29
Postat av: Majsan

Tror du att det bara var magvirus och inget annat som en liten.....det hoppas jag på.....

2006-07-31 @ 20:21:48
Postat av: Sussi

Vet inte om nån har tre barn som ser likadana ut förutom du ;D!

Postat av: häxan1

det är ju RÖTMÅNAD, då får man vara rädd, för ALLTING :-)

2006-07-31 @ 21:05:13
Postat av: kim

nä majsan det är ingen liten. int vad jag vet i alla fall.hahaha. den fabriken är stängd och har gått i konkurs.hehe.

2006-07-31 @ 21:54:09
Postat av: Annika

Vilken söt badbrud! Men säger som Sussi, era barn är så otroligt lik varann....om du inte hade skrivit vem det är, hade jag nog inte varit säker på vem!! :-D

2006-07-31 @ 22:51:57
Postat av: eira

Låter inte kul m magknip! Tur att de är över! Rea på Domus lät ju bra! Men nu sparar jag pengarna till Ullared i nästa vecka! *ler*

2006-07-31 @ 22:57:01
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: Nina

Går spysjuka här i Ö-tå...flera anställda och brukare har bara hux flux börjat spy....så det är säker inte dåliga korvar utan något som är i farten.

2006-08-01 @ 10:36:53
URL: http://anin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback