Lördag o söndag

Dagen började med lite jobb!
Sen cykeltur hem o grillning med lillebror o sambo!
Vi grillade lite kyckling, lax o diverse spett*mums*, sen hade vi en massa tillbehör oxå!

Efter maten fick vi lite lördagsgodis till efterrätt som lillebror hade köpt*mera mums*.

När gästerna hade farit hem så tog jag min bok, en filt o en kudde o gick ut på altanen o läste. Det blev lite småkyligt när solen försvann bakom träden, tur att man hade garderat sig med yllefilt!

Denna dag började utan sovmorgon som jag hade planerat in, Robin vaknade 7.15 o Kim hade nästan inte sovit nått på hela natten så jag fick masa mig upp istället!

Har varit en ganska lugn förmiddag med bara bråk två gånger mellan M o R!

Ska gå ner o duscha mig innan arbetsdagen börjar!

Ha en bra dag


Kommentarer
Postat av: Sussi

Ha en bra dag du me!!!

Postat av: Nina

Ja nu blir väl vackan fin och varm när vi är och "joppar". Men vadå... snart är alla tillbaks från semestrarna och då gick denna sommar oxå !!!

2006-07-16 @ 20:30:11
Postat av: anna

mmm gott me godis!

2006-07-16 @ 21:21:23
Postat av: Kajsa

man får ju säga som farbror Melker på Saltkråkan..."Vilken dag"

2006-07-17 @ 09:35:13
Postat av: Malin

Men gudars vad härligt det låter! Både grillningen *mums* och lässtunden!

2006-07-17 @ 17:50:05
URL: http://hoppsan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback