?????????

Jag har tung rubriktorka!!!!
Om nån har lite bra rubriker på lager kan ni ju skicka dem till mig :)

Söndag var vi till ön för lite julbord. Det var sååå mycket gott på bordet, åt tills byxorna knappt hölls stängda nå mer*asg*.

Idag har jag suttit i datasalen nästan hela dan för att knåpa ihop mitt jobb! Blev färdig 1 minut innan nästa lektion skulle börja*puhh*. Jag hann bli lite skraj två gånger under tiden. Strömmen gick ju så kommunen fick problem med servrarna, gick inte att gå ut på nätet! Sen var det skrivaren som joxade, Janne hann fixa det just innan jag skulle skriva ut mitt arbete!!

Nu ska jag surfa runt o kolla hur mycket jag hittar om diabetes!

Ha en bra kväll alla♥


Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Jag har oxå gjort ett arbete om diabetes;)
Håller me dig om rubrikerna..*suck*

2006-12-04 @ 18:05:59
Postat av: anna

å arbete om diabetes... intressant!

var gla för att det bara är rubriktorka *hihi*

2006-12-04 @ 18:07:56
Postat av: Anonym

åhh veganska lussebullar.. :D grymt sugen.. hoppas det finns kvar så fort jag fixat körkortet, då kommer jag och fikar.. ;-) hujja nervöst med halkbanan imorgon.. :-/

2006-12-04 @ 20:06:28
Postat av: Lotta

förståss jag som skrev det senaste inlägget.. ;-P

Postat av: Sussi

Här blir d åxå julbord till helgen - SÅ GOTT!! :P

2006-12-04 @ 20:31:38
Postat av: Saara-Maria

De var läskigt med stömavbrottet! Höll just på att ta tempen på mig själv..samtidigt så pep de också..huvva.Vill inte vara med om det igen!!!! Tack för tjussen idag! :-)

2006-12-04 @ 21:03:54
URL: http://saaramaria.webblogg.se
Postat av: Emma

Nicke har varit på ön på julbord tyckte det var super gott ha en bra kväll

2006-12-04 @ 21:10:50
Postat av: Kajsa

Vad du hinner med mkt!

2006-12-04 @ 21:48:00
Postat av: Anki

Vi hade också strömavbrott på jobbet igår

2006-12-05 @ 08:35:21
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Sussi

Jamenvisst! Kan hämta henne ngn fm från dagis när Moa är ledig, sen kan du ta upp henne på hemvägen?? Så får dom leka ifred, innan V kommer hem!? Passar d??

2006-12-05 @ 17:16:22
URL: http://sussibussi.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback