Bloggstrul igen!!

Har problem idag igen att komma in på min blogg!! Är det bara för mig det racklar eller är det fler som har problem??

Idag skola som vanligt!
Kollade en film om månggifte på Pias lektion idag.
Fattar inte riktigt hur folk tänker, men det är ju deras liv!!
Skulle ni kunna leva med att mannen tar en till fru,
att det är han som bestämmer allt och att man ska
lyda sin man o bara vara en god hustru??

Gubben o ungarna hade sovmorgon i morse,
jag for vid 7,30 o då var bara Robin vaken.
Kim o tjejerna vaknade först vid 9!

Lotta: vi har redovisningen imorron istället!
12,45 på solklippan för föreläsning!

Nu ska jag surfa vidare,
trevlig kväll♥

Kommentarer
Postat av: anna

jag ser knappt vad det står på bloggarna...
texten är suddig & pytteliten

2006-12-05 @ 18:32:27
Postat av: Sussi

Jag har inget problem m min blogg - eller din heller :)

Postat av: Anna-Lena

Bloggandet har funka bra för min del oxå:)

2006-12-05 @ 19:24:45
Postat av: Saara-Maria

Här funkar allitd bra med blogg! *ler* Kanske de är bara strul för dig?? hmh..Elakt!! Trevlig kväll, eller de är nog natt! :-)

2006-12-05 @ 21:00:35
URL: http://saaramaria.webblogg.se
Postat av: Seija

Oj vada konstiga funderingar du har,tjejjen...nää..jag tror du behöver en ny dos Seija..*ler brett*..komsi komsi..saknar verkligen er!!...ledig onsdag o torsdag..Onsdagen,dvs imorogn går åt till att betala räkningar.mjooo jag vet..sen med dom igen..komma ikapp med "arbetstidsrapporterna" till mitt härliga jobb.
eventuellt hinna handla hem nå mat eller nåt...minns nog inte när jag sist besökte en mataffär..hmm...ring mig så hittar vi på nå kul!..*kramis*...psst..kommer du över så ta med dig bullar...*S*

2006-12-05 @ 23:14:34
URL: http://seija.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Min blogg funkar åxå bra men däremot är det problem att komma in på en del andras.

2006-12-06 @ 10:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback