Trött...

...är jag idag!!!
Imorron ledig dag*skönt*, ska nog fara till mamma en sväng, har inte varit dit på länge!

Antihistaminerna som jag köpte hade inte mycket verkan, imorse hade utslagen blossat upp igen o klådan var tillbaka*stön*. Testade en tablett till men det hjälpte inte så jag fick ta från Robin igen!
Måste nog masa mig till en läkare så jag får nått som är lite starkare!

Igår fick R sånn himla huvudvärk, gav lite alvedon o sen var han bättre. Idag när jag kom från jobbet så var han i sängen o hade ont i huvet igen + lite feber, Kim bad mig kolla i hans mun o där fanns det blåsor på tungan! Så jag satte lite xylocain på tungan så han kunde äta lite mat. Om nån hör om nån konstig sjukdom som ger huvudvärk o blåsor på tungan så kan ni ju höra av er till mig*ler*!

Nu ska jag läsa era bloggar o sen ska jag nog vila mig så jag orkar sova inatt*asg*
kisse visst ser det skönt ut!

Ha en skön kväll

Kommentarer
Postat av: Anki

Skönt o vara ledig mellan varven:D

Postat av: Sussi

Aj då :(

2006-08-12 @ 23:37:51
Postat av: Annika

Det är tydligen nåt som går just nu....börjar med blåsor sen har många åkt på en "hiskelig" förkylning på detta!

2006-08-14 @ 08:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback