Trevlig dag

Igår var min storebror o nästan hela hans familj på besök, frun blev kvar i stan för hon jobbade kväll!
Vi lagade lite kyckling o klyftpotatis o grönsallad*mums*.
Ungarna busade o småbråkades lite (som vanligt*ler*), Benita blev ganska rädd för gunghästen som vi köpt, trodde att det var en riktig häst som stod i lekrummet*ler*.

Idag har det varit jobb på dagen.
När jag kom hem började gubben att byta dämpare på min bil, blev bara bakdelen för framdämparna hade inte kommit än!
Jag packade ungarna i andra bilen o for in till stan för kylskåpet skrek av tomhet!

Efter maten så var jag o ungarna o provkörde min nylagade bil. Vi svängde in på kiosken en sväng o där träffade vi farfar som jobbade.
Köpte lite lördagsgodis så vi klarar kvällen*ler*. Farfar köpte paketglass till ungarna som vi tog med hem.
Hemma började vi göra en blåbärspaj o den var precis klar när farfar kom från jobbet, så vi åt paj o glass! Väldigt mumsigt smakade det!

Nu börjar det vara dags att nanna kudden, jobbet väntar i morron igen!
Ha det bra

Kommentarer
Postat av: anna

mmm, lät gott me paj!

2006-08-05 @ 22:01:27
Postat av: Sussi

Va f*n har ni gått med i för smal-sekt du, Annika å Kajsa?

2006-08-05 @ 22:19:58
Postat av: Kajsa

Lät mumsigt med paj...

2006-08-06 @ 09:14:58
Postat av: Anki

Åh vad gott med paj!
Undrar som sussi vad är det för sekt ni bildat?

Postat av: Linda

Ingen aning om nån sekt*asg*, jag hade ju blåbärspaj med glass!!

2006-08-06 @ 19:55:10
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Sussi

Linda - kolla ALLA kommentarer på ALLA dina tidigare inlägg! Du har åxå spam :(...

2006-08-06 @ 19:58:34
Postat av: Linda

Sussi jag såg det, försöker rensa!

2006-08-06 @ 20:02:53
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Nina

Jag åt oxå blåbärspaj med vanlijsås idag på ett kalas vi var på, men o så gott det är.
Lyckos dig som fått tio liter blåbär !!
För det är såååååååå gott !!

2006-08-06 @ 22:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback