Onsdag

Har inte mer fantasi än så när det gäller att sätta rubriker*ler*!

Har jobbat i värmen idag, var svettig redan 7,05*pust*.

Har legat ute på min solsäng en stund när jag kom hem o läst min bok + halvsovit lite*ler*!

Igår blev jag nästan chockad, gubben ringde till Ford för att höra pris på dämpare till min bil. Jag har nivåreglering bak på dämparna, nya dämpare bak kostar 3500 spänn styck!!!! Framdämparna skulle gå på 1500/ par, lite mer skäligt!
Ojanperä hade inte dem dämparna som sitter bak så inte kunde man få dem lite billigare heller!
Gubben ska ta bort nivåregleringen o sätta vanliga dämpare + fjädrar, det skulle hamna på 368 euro runt om hela bilen, lite billigare!!

Nu ska vi bara beställa dem så han får börja byta dem, min bil är så skumpig o svajig just nu, inge kul att köra alls!!

Igår fick dem loss grävaren så dem gör ett nytt försök i kväll att få den till vår gård!!

Nu ska jag kolla era bloggar

ha en skön kväll

Kommentarer
Postat av: anna

dessa bilar.... det drar alltid iväg till tusenlappar när nåt går sönder

2006-08-02 @ 19:09:24
Postat av: Anki

Det är billigare att cykla:D
(om man har gott om tid)

Postat av: Nina

fy vad trist att måsta lägga ner en massa tusenlappar på en bil !!! Så resonerar jag, aldrig roligt...sådant syns ju inte !!

2006-08-02 @ 22:03:40
Postat av: Kajsa

Håller med Nina...om man går till frissan så synns det ju...men bilen...skulle vara i sa fall om man byter färg på den...

2006-08-03 @ 09:01:58
Postat av: Majsan

Håller med de andra om bilar, de bara kostar pengar....vi ska ju int tala om bensinpriset....söderut har de mycket billigare bensin,varför????

2006-08-03 @ 14:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback