Nolia

Igår var det Nolia hela dan :) !
Hade lovat Robin att han skulle få komma med, så vi packade in oss i bilen o for till stan o hämtade Marika. Sen åkte vi vidare mot Piteå.
I Säivis fick vi vända för Robin hade ont i magen, åkte med honom till mamma o Kim hämtade därifrån *tack mamma*.

Vi hade köpt biljetter från Kommunal för 20 kr/st *billigt*, vi hade tre biljetter så vi sålde en utanför området till en man. Sålde den för 40 spänn, det blev halva priset för honom o vi tjänade lite på det oxå!!

Köpte lite glasögonputs, kollade på alla nya husvagnar, en Lordi tröja till Robin o lite tjejsaker till My o Siri! Sen passade jag på att äta en Souvas kebab*mums*. Jag köpte en liten burk med surströmmingsost, det var jättemumsigt!popcorn

När vi åkte därifrån så stannade vi i Norrfjärden o tankade, passade på att gå i på Lösviktshuset o köpa lite karra!
Det fanns en affisch på anslagstavlan där om att Arcushallen är full i olika hoppborgar. Det är öppet ännu till den 20/8! Var inte heller så dyrt att gå in, så dit ska jag fara med mina barn nästa vecka när jag är ledig, måste oxå köpa lite nya kläder innan dagis börjar så vi tar det i samma vända!

My ville fara till en kompis igår när jag inte var hemma så dem ringde till Sissela. Seija ville ha både My o Siri dit så Kim förde dem dit. Sen for han vidare för att hämta hem Robin som var lite dålig. Han hade ätit lite smörgås med mamma så han mådde bättre! Han for oxå till Seija när dem kom hem!
Ungarna var där till strax efter 15.00, hade lekt o busat hela dan o haft en kanondag*jättetack Seija*.

Idag har jag jobb som väntar från 12.30 till 21.30!
Ska nog fara in en sväng till stan för att hämta mina framdämpare som ska ha kommit idag!
Ska kolla om jag hittar en toning som passar Sofia oxå, ska tona hennes hår på söndag!


Nu ska jag gå ner o se om det blir nån frukost
ha en bra dag allafjäril


Kommentarer
Postat av: Emma

Kul med nolia själv missar vi den i år

Postat av: Anki

Surströmmingsosten missade jag. Det var så förbaskat mycke folk där när vi var dit.

2006-08-10 @ 16:20:06
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: anna

:)

2006-08-10 @ 20:44:58
Postat av: Annika

Det är sex år sen sist jag var på Nolia, lär säkert dröja sex år till innan jag tar mig dit igen! :-)

2006-08-10 @ 22:04:24
Postat av: Sussi

Åker ensam m mannen på lör - ser verkligen fram emot en heldag på stan å mässan - utan barn!

2006-08-10 @ 22:22:14
Postat av: Kajsa

men hur i all fridens dagar kan en surströmmingsost vara god???? Hur ser den ut?
Stackars Robin! Fick han magsjuka eller allergi?

2006-08-10 @ 22:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback