Min lediga dag..

..spenderade vi hos mamma o Kjell på ön.
Robin fick en hårklippning o han blev så fin!

Kjell rökte sik o mamma gjorde potatismos*mums*, jag passade på att nanna en stund i soffan medans maten tillagades var så trött!
Efter maten for jag till lillebror o Sofia för att färga hennes hår, Robin kom oxå med.
Medans vi färgade så åkte Jocke o Robin till sågen för att lasta pannan, R älskar att få åka traktor med J!
När dem jobbat färdigt så skulle Jocke o köpa kaffe på kiosken, då säger Robin till Jocke att han kunde nog oxå köpa en glass, så dem kom hem med varsin glass!!

Vi var en sväng till Tromsöviken för att känna på vattnet, det var jätteskönt så ungarna klädde av sig o började bada, vi hade inga handukar med så Jocke fick fara tillbaks o hämta några!
vatten my
så här härligt såg det ut o klockan var vid 19.30 tiden!
Robin
var ganska långt ute men det är ju så himla långgrunt där *ler*.

Vi hade en jättehärlig dag o kväll hos mamma som vanligt*tack mamma*!

Idag har det varit jobb som vanligt men idag har jag faktiskt bara jobbat till 12.00!! Vilket lyx att få gå hem så tidigt*ler*.
Vi har varit en sväng til stranden o badat lite, skönt med svalka!
På stranden så träffade vi dagis som var på väg därifrån.
Robin träffade Wille o fick titta på hans gips, ganska spännande var det*ler*!

I morron är det sista dagen jag jobbar om allt nu går som det ska*ler*.
Har lovat ungarna att fara ut till sandbankarna på onsdag om det är fint väder så ni kan ju hålla tummarna!

Nu ska jag läsa lite hos er andra o sen ska jag nanna kudden så jag orkar jobba i morron oxå

ha en skön kväll

Kommentarer
Postat av: Sussi

Jag minns när jag fick "nödklippa" My på dagis :(...

Postat av: Anki

Håller tummarna:))
Men det är nog oväder på gång för jag är också ledig på onsdag......

2006-08-14 @ 20:02:11
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: anna

håller tummar o tår både för dig o Anki, men har hört att det lovar sämre väder till mitten på veckan...

2006-08-14 @ 20:18:48
Postat av: Annika

Men det sämre vädret har ju förskjutits till Torsdag...så ni hinner kanske till sandbankarna!! :-)

2006-08-15 @ 08:17:37
Postat av: Kajsa

Hoppas ni får en dag på sandbankarna.

2006-08-15 @ 09:32:47
Postat av: Nina

Jag håller tummarna att det blir varmt och soligt imrogon så ni får er en tur till sandbankarna!!

2006-08-15 @ 12:21:57
Postat av: Majsan

Hoppas att det inte blir dåligt väder på onsdag, för du förtjänar att ha det varmt o skönt när du nu blir ledig!!!

2006-08-15 @ 17:59:14
Postat av: häxan1

Det är slut NU, på sommaren, tror inte, att Ni far till sandbankarna ?
Men, vi har ju haft FIN SOMMAR; eller HUR?

2006-08-16 @ 08:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback