Lista

1. Var hittade du den här listan?
Sofias blogg
2. Var är dina föräldrar födda?
Mamma Kalix o pappa samma.
3. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Minns inte
4. Vilken är din favoritrestaurang? 
Baan Thai och MAX
5. När badade du i en pool senast?
I vintars tror jag
6. Har du varit med i någon skolpjäs? 
Jopp, har gått Estetiska programmet med teater som inriktning. Mycket spelande blev det ju!! 
7. Hur många barn vill du ha?
Känns som det räcker med mina tre, men har alltid sagt att jag vill ha 4!!
8. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Techno o skrän!!
9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Nja inte än!!
10. Vad har du för TV-kanaler? 
har nånstans mellan 50-100 så jag ids inte räkna upp alla*ler* 
11. Har du åkt moped någon gång?
Jopp
12. Har du busringt någon gång?
Ja självklart
13. Har du fått felparkeringsböter?
Nej!
14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? 
Överlåter det till andra*ler* 
15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? 
Grekland!
16. Har du en egen trädgård?
Jo en stor!
17. Vilken är din favorit bland tecknade serier? 
Gustaf o Hälge! 
18. Kan du alla orden i nationalsången?
Tror jag minns!!
19. Badkar eller duschkabin? 
Helst badkar men har bara dusch o bastu hemma 
20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Minns inte ens när jag såg en film sist*ler*
21. Favoritpizza?
Kebab med tomater på
22. Chips eller popcorn?
Popcorn i massor
23. Vilken färg på läppstift använder du?
Använder bara glans.
24. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
VA?
25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Nej
26. Apelsin- eller äppeljuice?
Apelsinjuice
27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? 
Med My på Baan Thai, åt buffé med massa gott*mums* 
28. Favoritchoklad? 
Karl Fazer blå 
29. När röstade du senast? 
På Lunar! 
30. När åt du en hemodlad tomat sist?
Lördags
31. Har du vunnit en prispokal någon gång?
I skidtävlingar
32. Är du bra på matlagning? 
Tycker jag iallafall*ler* 
33. Klarar du att tanka själv? 
Självklart!!
34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? 
Nope
35. Pepsi eller Coca Cola?
Coca cola
36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? 
Näe!
37. Vad var det senaste du handlade?
Surströmming
38. Har du kräkts offentligt? 
Inte vad jag minns 
39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Satsar på kärleken
40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Jo
41. Har du ringt något betalnummer?
för att skaffa PRO
42. Kan man vara vän med sitt ex?
Inte jag iallafall
43. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Håkan när han hade fått stroke
44. Hade du mycket hår som liten bebis?
Så jag klarade mig
45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Standard
46. Vad har du i din väska?
Läppglans o annat svammel
47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Fluffar kuddarna
48. Vad är du tacksam för idag?
 Att ungarna mår bra o trivs på dagis


Kommentarer
Postat av: Linda

Nån som vet varför det blev fet stil allt?? Inte jag i allafall*ler*!

Postat av: Linski

Du tryckte säkert in F-knappen innan du skulle skriva eller så var texten redan fet redan....testa och markera allt och tryck in f-knappen :D

2006-08-21 @ 13:02:35
URL: http://string.blogg.se
Postat av: Linski

Jag fick av en ren slump höra att moffa åkt in me henne till vc när morsan ringde till kjell...och då sa kjell det när han pratat färdigt med morsan.....det lustiga i det hela var att hon ringde på min mobil och pratade med mig innan hon pratade med k och hon sa ingenting....

2006-08-21 @ 13:05:44
URL: http://string.blogg.se
Postat av: anna

varit här... :)

2006-08-21 @ 20:35:44
Postat av: Seija

tycker oxå att 4 bebisar blir bra..*ler brett*.

2006-08-21 @ 22:31:04
Postat av: Sussi

Hinner INTE läsa - måste rusa :D!!!

2006-08-22 @ 12:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback