Kommer en lista till

DAGENS:


klädsel: caprijeans, tröja, fårskinnstofflor
frisyr:svans
låt: massa olika
tv: orkar inte se
vill ha: massage
tråkigaste: tvätthögen som växer
roligaste: att skolan verkar bra

SENASTE PERSON SOM:

sov i din säng:Robin
såg dig gråta: Kim
fick dig att gråta: nått sorgligt på tv 
fick dig att börja skratta: Siri med sitt tokande
du gick på bio med: Kim
du gick på stan med: My
skickade ett e-mail till dig: Kim
skickade ett sms till dig: Päivi, tror jag 
skickade ett lunarinlägg till dig: Skulle tro att det var mizz...... 

HAR DU NÅGONSIN:

sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det: Ja
bråkat med ditt husdjur: Jopps med katten 
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Drömmer ofta sanndrömmar

ANNAT:

Vad är du mest rädd för: Spindlar o att nån jag älskar ska dö 
vill du gifta dig: är redan gift 
Vem hatar du verkligen: ogillar Ekfors ganska starkt
Varit kär: Ja
Kör du bil: Jopp
Har du ett jobb:Nej
Gillar du att ha folk omkring dig: Ibland men vill även ha lite lugn o ro kring mig 
Är du ett hälsofreak: int just
Är du ensam nu: Nej, sängen kryllar av ungar*ler*
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: alla dåliga!!
Folk som irriterar dig: Besservissar!!
Stressar dig: Inget just nu iallafall! 

FAVORIT:

Rum i huset: Tv rummet, gillar min gröna fåtölj! 
Typ av musik: Blandat
Parfym: Paris Hilton- Just me
Månad: Januari, då jag fyller år! 
Mat: Sugen på en Dagobert macka just nu!!
Dricka: Dr Pepper
Godis: Lakrits
Tidning: Läser allt jag kommer över!
Film: Ingen just nu
Skådis: Har ingen 
Djur: Katter i massor
Färg: Röd
Dag: Söndag
Sport: Curling o handboll
Författare: Marie Hermansson
Sportkommentator:Ingen aning, SÅ intresserad är jag INTE!
Skola:??

MINST FAVORIT

Musik: Skrän
Godis:Sliskiga
Syssla: Mecka i bilar 
Skola: -
Politiker: De flesta.
Sport: Fotboll o hockey 
TV: Simpson
Temperatur: Ute: Stekhett. Inne:Döhett

Skickar vidare till de som läser....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback