Jaha

Så har snart hela veckan gått!
Har hunnit läsa en hel del redan, kul när man får plugga igen*ler*!
Igår hade vi friluftsdag o var till Riekkola!fjäril
Gick först en tur runt spåret o sen stannade vi o åt vid grilstugan. Efter lite ätande o surrande så spelade vi kubb! Med lite tur så råkade andra laget vinna*ler*.
Sen var det en tipspromenad som styrde oss tillbaka till startpunkten!

Blev mycket motion den dagen!

Idag har jag varit runt hela stan o Torneå för inhandling av mat o delar till min bil.

Siri har skolats in färdigt på dagis, gick jättefort för henne. Vi har bara lämnat henne o hon vinkar tillbaks*ler*.
Blev bara en vecka till inskolningen, tror vi glömde o berätta för henne att man brukar ta två veckor!baby

Idag var mitt minne på topp! Kom i håg allt jag skulle göra, även pengarna jag skulle ta ut till Irene! Ska nu bara komma ihåg att föra dit dem oxå*ler*!

Bakade lite pizza till middag för det hade jag ju så stort lovat ungarna tidigare i veckan!

Imorron bär det av till Päivi o Jonny! Alexander har ju fyllt 5år så det vankas kalas i morron*kul*!mus med tårta
Har lite dåligt samvete, för jag har inte varit dit på länge nu när jag jobbat. Har varit så himla trött alltid när man kommit hem*suck*.
Först ska vi en sväng till stan på morronen för Kim ska hjälpa min bror med att hämta nått skåp eller vad det nu var från Kemi!
Sa du nån tid Päivi eller var det när man ville?? Har så dåligt minne så jag minns inte hur det var*asg*!!

Hoppades att regnet var på väg idag när det mulnade till o började blåsa, men tji fick jag!
Kan ingen hjälpa mig att dansa regndansen för nu vill jag verkligen ha regn!!!!!

Nu ska jag ta min huvudvärk o bädda ner mig i sängen, som gubben har bäddat rent i medans jag var på skolan*tack Kim*!sovande tu Fast kanske tar jag mig en tur till kiosken först o köper lite lördagsgodis*ler*popcorn

Ha en skön kväll alla där ute

Kommentarer
Postat av: eira

Kul att du trivs m skolan!! Är ni många i klassen?

Postat av: Linda

vi är hela 8 i klassen*ler*

2006-08-25 @ 19:01:22
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Sussi

Jag tror att jag ska hämta hit Siri istället för att hon ska vara på dagis... Honser ju på mig sådär som att jag ska ta med henne :)!!!

2006-08-25 @ 19:34:25
Postat av: eira

Wow - det var inte så många! När jag läster 2003-2004 var vi 24 stycken!!

2006-08-25 @ 21:08:46
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack för i måndags! Natti, natti...

2006-08-25 @ 22:12:24
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: anna

trevlig helg!!

2006-08-26 @ 01:34:40
Postat av: mammamia

Hoppas huvudvärken gick över,här bara regnar och åskar det,så jag har ont i skallen hela tiden..
Såg bilderna från er resa till sandskär,jo nu vet jag att du är den jag trodde..
Såg din svägerska,S,hon i affären, som alltid är glad!

2006-08-26 @ 15:17:29
URL: http://mammamias.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Vad snäll han är din Kim!

2006-08-28 @ 08:36:13
Postat av: Sofia

Du glömde böckerna igen! Och jag kom på att vi inte hann med någon sommarbuffé på Wärdshuset den här sommaren...

2006-08-28 @ 13:26:56
Postat av: Sofia

Du glömde böckerna igen! Och jag kom på att vi inte hann med någon sommarbuffé på Wärdshuset den här sommaren...

2006-08-28 @ 13:26:56
Postat av: S

btw

2006-08-28 @ 13:41:40
URL: http://tulered.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback