Helg

Så gick min lediga helg till intet. Skulle ju vara ledig från i onsdags tills skolan börjar på måndag, igår ringde vikpoolen o undrade om jag ville jobba ihelgen o tokig som jag är så kan jag ju inte neka heller*ler*.
Jobbar både lördag o söndag från 7,00 - 16,00!!

Idag har jag varit en sväng till Luleå med My. Vi har lunchat o handlat en hel del!
Blev lite nya kläder till dagisstarten på måndag o lite skolgrejer till mamman.
På Maxi så ville hon inte handla nå mer så hon knallade in på minihuset i stället! Hon sa att det var ett bra dagis i Lule, hon skulle dit nästa gång oxå*ler*.

I kväll har vi Sissela o Emelie på övernattning. Seija o Jeppe kollar Lordi o skaffar en autograf till min gubbe*asg*.

I morron har vi surströmming på schemat! Har bjudit över Harry o Mats som tack för all hjälp med grävning o dylikt!

 kisse
Nu ska jag läsa lite hos er o sen göra som kissen gör*ler*!

Sov gott

Kommentarer
Postat av: eira

Sov Gott - här är det också sovdags!

Postat av: Malin

Tja, även om det inte är allt för kul att jobba under helgen så får man väl trösta sig med det ger pengar :) Jag hittade faktiskt en fleeceoverall i Luleå, så nu har jag en, men tack i alla fall :)

2006-08-19 @ 07:53:48
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: Majsan

Ta det lugnt så du inte måste använda "nödbromsen".
Hoppas att strömmingen smakade bra...URK!!!!

2006-08-19 @ 19:00:42
URL: http://majsan43.webblogg.se
Postat av: Anki

Äter du surströmming?
Trevlig helg

2006-08-19 @ 21:03:44
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: häxan1

Har ej ännu fått SMAKA, surstömming, men det blir KANSKE senare.
snart får vi handla i Happis, mkt kortare väg;-)

2006-08-19 @ 21:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback