Frissan

Idag har jag varit till min frissa för lite klippning o färg så dem grå döljs ett tag till*ler*.
Efter frissan träffade jag Jennie på stan för lite fika o surrande. Hon är i stugan på "arbetsläger" så vi passade på att träffas en stund, blir så sällan vi ses nuförtiden efter att hon har flyttat till Sundsvall.
Sen lite mathandling innan hemresan!

När jag kom hem var Lennart o Robin i full fart att kasta in veden i källaren
Barnarbete
detta är barnarbete på hög nivå!!
Lennart hade med sig 2,5 kg blåbär till oss oxå, frågade om jag ville ha mer, han var på väg till skogen en sväng till. 
Jag tar alltid emot bär om nån vill ge till mig*ler* , ska packa ungarna till ön nån dag när jag nu blir ledig för lite bärplockning, här i skogen vågar man ju sig inte ut när det huserar björn*ler*.

Imorron blir det jobb igen, går på ett 7 dagars pass*suck*.

 Kul förresten att ni tycker att mina barn är lika varandra*ler*, bara Siri som skiljer sig lite från normen med sitt lite mörkare hår o mörka ögon, i övrigt väldigt lika*ler*!

Nu ska jag läsa era bloggar o sen krypa i sängs o kurera min huvudvärk o samla krafter för stundande jobb!

Ha en skön kväll alla


Liten uppdat. Harry är på G till vår gård för att gräva ur ett dike, har fastnat i ett krondike, säger bara lycka till åt gubbarna som ska få lös 27 ton grävmaskin*ler*.

Kommentarer
Postat av: Majsan

Det andra som jag handlade var panelgardiner,2pack för 50 kr, så det blev fyra stycken men i olika färger (höstfärger).
Vad skönt att du får ledigt snart.....

2006-08-01 @ 19:46:57
Postat av: Annika

Jag vet inte om jag missat från nåt annat inlägg! Men, var jobbar du egentligen....med såna hiskeliga arbetspass?? :-D

2006-08-01 @ 20:46:14
Postat av: anna

borde också täcka mina grå :D

2006-08-01 @ 21:11:16
Postat av: Sussi

VAH? Sitter Harry fast m maskinen? Hur har han kunnat fastna m den!!?? :O

Postat av: kim

den kom upp till slut med mkt svett o tricksande.jo den väger 32 ton inte 27ton .*asg*

2006-08-01 @ 22:09:29
Postat av: Linda

Annika jag vickar i hemtjänsten i sommar, blir en skarv mellan två olika som jag vickar för därav dagantalet*ler*.
Sussi vem vet hur han lyckats med det, såg till att ha min man att lägga lite skuld på*asg*!

2006-08-02 @ 18:09:12
URL: http://mysmamma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback